de tuin

net flink in de tuin bezig geweest onkruid er uit trekken en zo ben 2 uur bezig geweest samen met de kindjes die hebben goed geholpen eigenlijk weet ik dat ik het allemaal niet meer moet doen maar ja als ik wat in me hoofd heb dan moet het ook gebeuren tuin is nog niet klaar we hebben een aardig grote tuin morgen weer een dag

ja daar ben ik ook wel heel erg blij om moet wel een beetje opletten maar kan gelukkig verder alles nog doen ben toch al bijna 38 weken heb wel veel last gehad van harde buiken met werken maar nu gaat het eigenlijk wel goed

Heerlijk he, dat je nu daar lekker de tijd voor hebt! Ik heb vandaag plantenbakken gemaakt van oude fietsbanden, hihi. Erg leuk om te doen, en dan kunnen morgen de plantjes erin.. En dan...
Tijd voor de zon!!

ik voer echt werkelijk waar niks uit, ja ik doe de dagelijkse dingetjes zoals de was, de vaat en stofzuigen. verder speel ik m'n zoon en slapen we samen 's middags, we laten samen de hond uit en doen de boodschappen maar een grote schoonmaak ofzo? nee heb er echt geen energie voor, m'n huis is netjes verder dus dat scheelt gelukkig. m'n moeder en oma komen donderdag voor de grote schoonmaak, en ik doe het verder lekker rustig an ;)

ik herken mij ook meer in babbes86. Alhoewel mijn huis er nog maar op het randje netjes uit ziet en mijn zoontje op dit moment zijn middag dutje er uit gooit. Dus zit slapen als hij thuis is er niet meer echt in.
Gelukkig hebben we geen grote tuin en zijn de meeste grote klussen nu uitgevoerd door man lief.
dus kan ik het ook rustig aan doen voor de laatste 5 1/2 week.

Terug
Bovenaan