de tuitbeker

Drinken jullie kids nog/al uit een tuitbeker?

Isabelle drinkt s ochtends haar melk uit een tuitbeker, omdat ik dat handig vind ivm morsen omdat ze dan nog niet helemaal wakker is en op de bank hangt. De rest van de dag uit een plastic beker. Dat gaat meestal goed, soms morst ze wel, maar ze moet het leren.
Mijn man is geneigd de tuitbeker ook de rest van de dag te geven, omdat ie het "veiliger" vindt ivm morsen, dus ik moet ze eigenlijk wegzetten hihi zodat dat niet meer gebeurd.

Hmmm.. had er eigenlijk nog niet zo bij na gedacht... vind het eigenlijk wel handig zo die tuitbeker! misschien toch maar eens uit een bekertje gaan drinken. Goed voornemen voor 2010?

Groetjes Alberdien

Vera drinkt al vanaf dat ze anderhalf is uit een gewone beker. Ze had het direct onder de knie en wist ook meteen dat ze daar niet mee mag schudden of omdraaien.

Rik drinkt al ruim een jaar uit gewone bekers (of rietje als ie dat es wil). Tuitbeker is slecht voor de tanden m uit te drinken hebben ze mij verteld. En ach dat morsen hoort erbij en zo moeten ze het toch leren. maar kan me voorstellen als je een stoffen bank hebt je even 2 keer nadenkt, maar misschien zou je der op een stoeltje voor de tv kunnen zetten aan de salontafel. Dan kan ze neit knoeien op de bank!

Liefs Saskia

Lucas drinkt ook al een tijd uit de beker. Ik weet niet meer wanneer ik over gegaan ben. Hij doet het heel netjes, maar soms wil hij de tuitbeker weleens hebben (als hij lui is)

Terug
Bovenaan