Na 1,5 jaar klussen zijn we naar de HA gegaan, vorige week moest ik bloedprikken en urine inleveren en mijn mannetje zijn zwemmers. Nu is de uitslag bekend.
Mijn mannetje heeft een veels te lage concentratie aan zaadcellen.
Voor het vervolg traject moeten we eerst naar de HA terug. De uitslag kregen we namelijk per telefoon.
Wie heeft dit ook gehad en wat werd het vervolgtraject?
Hoi,
Wij hadden deze uitslag (weinig zaadcellen en van slechte kwaliteit) ook in 2004 en na 1,5 jaar in de medische molen werden we uiteindelijk op de wachtlijst voor IVF ICSI gezet. (Een andere behandeling (bv. IUI) was voor ons geen optie volgens de gynaecoloog).
Toen gebeurde er een wonder, want een maand later bleek dat ik spontaan zwanger was geraakt! De gynaecoloog snapte er niks van, gezien de uitslagen van de onderzoeken. We hebben een gezonde dochter gekregen.
In oktober 2006 was ik weer spontaan zwanger, maar dit eindigde in een miskraam.
Eind juni ben ik weer spontaan zwanger geraakt, inmiddels ben ik morgen 15 weken zwanger.
Ik wil jullie heel veel succes wensen in het vervolgtraject, en wilde even aangeven: Wonderen bestaan dus geef de moed niet op! Hoe moelijk dat soms ook is, de wens wordt tenslotte steeds groter naarmate het langer duurt.
Liefs Sanneke (14 wkn & 6 dgn zwanger van 2e wondertje)