de uitslag van de gyn was geen verrassing voor ons

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik zal even kort vertellen wie ik ben, mijn naam is frouke en ik ben 27 jaar en gelukkig getrouwd. Al een jaartje proberen wij zwanger te raken maar zonder resultaat. Na een half jaar proberen ben ik naar de huisarts gegegaan omdat ik in mijn jeugd chemo en bestraling heb gehad de kans dat ik onvruchtbaar zou zijn wel eens aanwezig zou kunnen zijn. Nu zijn we inmiddels bijna een half jaar verder en hebben we het verlossende antwoord gekregen, nee het ligt niet aan mijn maar aan mijn man. Nu hebben we een doorverwijzing voor de androloog en gaan we kijken of het zaad nog opgekrikt kan worden voor ivf en zo niet dat wordt het icsi want de kans dat het spontaan zal gaan lukken is erg klein.

Ik heb me erbij neergelegd en de druk valt wat weg iedere maand als het komt zijn we blij en anders gaan we het met behulp van het ziekenhuis doen.

Mijn hart is even gelucht, ik ga ervoor, maar ook de onzekerheid komt omhoog en heel heel veel vragen, ondanks dat we genoeg informatie krijgen.

He Frouk,
Aan de ene kant vervelend dat het misschien niet zomaar gaat lukken, maar ook een opluchting om te weten waar je aan toe bent. Knap hoe je hiermee omgaat! En alle geluk van de wereld gewenst!!!!
Lfs Joet

Heel veel succes en sterkte de komende tijd. Hoop voor jullie dat IVF mogelijk is.

Liefs,
Stanneke

ik wens je heel veel sterkte, geluk en succes

xxx moekje

Terug
Bovenaan