De uitslag van de vruchtwater-punctie is binnen...............

..........................en ik ben de gelukkigste vrouw op de hele aardbol, alles is helemaal goed met de kleine. Weet nu ook wat het word....:):):)

Ben helemaal hyper en zou wel van alles willen doen om het te vieren. Helaas kan ik het met de vader niet delen, hij is bij me weg gegaan. Juist nu mis ik hem ookal verdient hij het niet.

Liefs
 
Hey Nephele

GEFELICITEERD! Het is toch prachtig om te horen dat alles goed is!
Ik kan me voorstellen dat je dit graag met je man/vriend had willen delen..
Toch wil ik je feliciteren en je verder een hele fijne zwangerschap toewensen!

Liefs Nicole 26w3d
 
Hoi Nephele,

Gefeliciteerd met de goede uitslag! Nu lekker genieten van de komende weken. Ik heb bewondering voor vrouwen zoals jij die zonder hun man/vriend de zwangerschap en bevalling moeten doormaken, je hebt niet altijd een keus daarin maar je kan trots zijn op jezelf en op het kindje wat in je groeit. Ik wens je dan ook alle geluk in de wereld toe met over een paar maanden een gezond en mooi kindje.

Groetjes Odette
 
Ik gun het je van harte!! Ga maar lekker shoppen en vooral veel leuke dingen doen, heb je mensen om je heen die je steunen en je kunnen helpen? Als je dat te weinig hebt...vergeet niet dat wij op het forum er allemaal voor elkaar zijn, met steun in woorden(en wie weet ook in daden!).
 
groetjes, Odette
 
Het is zeker fijn om hier je verhaal te kunnen doen en dingen te kunnen delen met elkaar.

Tja, shoppen......kon 't maar :(
Ben een alleenstaande moeder met een zoontje van 11 jaar en dan nu nog eentje op komst, helaas is geld uitgeven niet mogelijk. Zelfs zwangerschaps-kleding heb ik niet, heb gelukkig 2 broeken die je aan kunt trekken met een koord maar daar houd het mee op. Minder leuk, je ziet zoveel leuke dingen...

Maar ach, we blijven lachen en met dit goede nieuws van vandaag is dat alles even niet belangrijk...
 
Hoi Nephele,

Gefeliciteerd met het feit dat alles goed is met de kleine. Nu kun je echt met een gerust hart van de rest van je zwangerschap genieten.
Ik weet hoe moeilijk het is als alleenstaande. Maar we krijgen er iets moois voor terug en onze exen die hebben straks alleen maar last van hun geweten.

Qua goedkope zwangerschapskleding zou ik een miss etam dump aanraden. Hier 12 km verderop in Emmeloord zit zo'n dump en daar hadden ze zwangerschapsbroeken voor 1,95 euro. Ik heb er verders niet tussen gekeken omdat ik er al 2 heb. Ik weet niet waar ze elders in het land zo'n dump hebben.
Verders kan je ook een goedkope broek kopen en dan de zijdekant open maken en daar van dat brede elastiek in naaien. Kreeg ik gister toevallig nog als tip.

Verders wil je een een hele leuke zwangerschap wensen

Groetjes Aafje  
35/4 weken zwanger van mijn 1e
 
Terug
Bovenaan