de uitslag van mijn bloedonderzoek...

Hoi meiden,

Ik had vandaag een belafspraak bij de gyn van mijn bloedonderzoek....heb helaas geen eisprong...en ik dacht stiekem nog wel dat het raak was deze x...echt balen hoor!! Nu moet ik 7 juni weer naar de gyn voor verder onderzoek en waarschijnlijk moet ik dan aan de clomid!! Ik ben al een jaar gestopt met de pil kun je nagaan bah!! Het zaad van mijn vriend is perfect, maar zonder eitje kom je nergens!! En wij maar klussen de hele cycles om de dag,,dat is goed voor ons sexleven, maar verder heeft het weinig nut gehad,,,maar ja het komt vast allemaal goed!!!


Prettig weekend meiden

Liefs moi xxxx
 
Hoi,
jeetje joh....wat een tegenvaller; op zijn zachtst gezegd..en vooral als je zolang bezig bent.hopelijk kun je aan de clomid,daar hoor ik goede dingen over.ik moet de 16e..wie weet heb ik ook wel geen eisprong,dacht van wel;net als jij. maar goed,we houden de moet erin en mischien ben je binnen 2 of drie maanden wel zwanger met de clomid. ziu fantastisch zijn! succes en sterkte!
gr. petra
 
Hai,

Ik weet precies hoe je je voelt.
Mijn man en ik proberen al 3.5 jaar al zwanger te raken en het lukt maar niet.
Ik loop nu ongeveer 10 maanden bij de gyn en ik gebruik nou al drie maanden glomid en twee maanden Pregnyl (Horomen voor het bevorderen van je eisprong).
Dus er is nog hoop we zien wel waar het schip strand.
 
Ook ik duim voor jullie!!

Succes en hopelijk is het snel raak met de Clomid want je leest daar wel veel positieve dingen over dus hou de moed erin hoe moeilijk het ook is!!

Groetjes Chili
 
Hey Moi,

Dat is alweer even geleden.
Ik zag je naam staan met een rot berichtje eronder.
Wat frustrerend meid!
Maar....met clomid worden wel goede resultaten behaald!
Ik zal je volgen hoe het verder gaat.
Het gaat je lukken hoor!!

liefs, Monique2
 
Terug
Bovenaan