de uitslag van mijn bloedonderzoek...

Hoi meiden,

Ik had vandaag een belafspraak bij de gyn van mijn bloedonderzoek....heb helaas geen eisprong...en ik dacht stiekem nog wel dat het raak was deze x...echt balen hoor!! Nu moet ik 7 juni weer naar de gyn voor verder onderzoek en waarschijnlijk moet ik dan aan de clomid!! Ik ben al een jaar gestopt met de pil kun je nagaan bah!! Het zaad van mijn vriend is perfect, maar zonder eitje kom je nergens!! En wij maar klussen de hele cycles om de dag,,dat is goed voor ons sexleven, maar verder heeft het weinig nut gehad,,,maar ja het komt vast allemaal goed!!!

Kiki is zwanger!! Dat is weer heel goed nieuws hoor!!

Prettig weekend meiden

Liefs moi xxxx

Hoi Moi,

Shit !! Dat is echt een tegenvaller zeg. Kan het nog zijn dat je toevallig deze maand geen eisprong had of heb je helemaal geen eisprong? He, ik baal echt met je mee. Ik hoop dat je 7 juni bij de gyn meer hoort en dat de clomid, als je dat krijgt, snel zijn werk doet !

Liefs,
Luna

Hoi moi,

dat is k..

Ik hoop dat er 6 juni wat meer duidelijkheid voor jou (en je man)komt en dat dat snel zijn "eitjes" gaat afwerpen.

groetjes Nemo

Hoi Luna,

Ik denk niet dat ik alleen nu geen eisprong heb, ik had het vermoeden zelf al! Ik heb n.l een tijdje mij temp bijgehouden en deze ging naar lange tijd wel omhoog, om vervolgens weer naar beneden te gaan...bij een eiprong blijft je temp hoog tot aan je volgende ongi of zwangerschap!! Ik ben al een jaar met de pil gestopt, maar heb volgens mij nog nooit een eisprong gehad,,waar dat door komt, zal uitgezocht moeten worden!! Maar ik probeer positief te blijven!! En ik heb al veel positieve verhalen gelezen over clomid,,,en dat in combinatie met het superzaad van mijn vriend...moet goed komen!! Voel mij nu alleen even rot!! Komt goed!!

Ik ga ook voor jou weer heel hard duimen!

Liefs moi xxx

Liefs moi xxxx

He Moi,

Wat ontzettend balen!!! Maar een hele goede vriendin van mij die kluste er ook op los en er gebeurde maar niets toen kwamen ze er achter dat zij maar 3 keer in het jaar een eisprong had, en toen is zij met de eerste keer zwanger geworden toen zij ook clomid voorgeschreven kreeg!! Het moet nu toch ook duidelijkheid geven, maar ik begrijp ook heel goed dat je er toch van baalt.

Liefs Mick

Hoi Moi,

Wat erg voor je! Wel jammer van zo'n jaar zeg. Maar nu komt het allemaal wel goed met Clomid. Ik hoop dat er nu een eitje zal springen en met dat superzaad van je mannetje gaat het zeker lukken.

Heel veel succes met de volgende ronde!!!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan