de uitslag!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Zonet de uitslag gehad van het sperma-onderzoek van mijn man en.......POSITIEF!!! Alles is hartstikke goed en doet het prima!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn eierstokken en baarmoeder zagen er ook goed uit, dusseh we gaan weer flink aan de slag!

Wauw, wat geeft dit een rust! Gaan nu ronde 8 in en vanaf morgen mogen we weer aan de slag. Ik heb weer hoop gekregen!
Iedereen bedankt voor het meeleven, want vandaag voelde ik me echt ziek van de spanning, zeker toen ik het nummer van de HA op de nummermelder zag staan. De assistente vertelde me dat de HA ons zelf wilde spreken. Nou dan denk je ook meteen het ergste! Maar goed: alles prima, dus ik klaag niet meer!

Dikke knuffel en tot binnenkort...ga nu lekker sexen met mijn mannetje!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Hartstikke fijn voor!!!

Nu je weer alle vertrouwen hebt, komt het vast snel goed :))

Groetjes Coco

Hey meid wat zal jij opgelucht zijn zeg en je mannetje zeker ook.
En nu maar hopen dat de geruststelling je mag belonen, ik hoop snel.

Liefs Belinda

Hoi,
Dat is een opluchting ! Kan je er weer voor gaan, Succes ,groetjes Tanja

Bedankt meiden!!! Ik voel me idd erg opgelucht! Misschien dat het nu wel gaat lukken, nu de angst van onvruchtbaarheid uit mijn hoofd is.
De HA vertelde ook dat juist die angst een zwangerschap kan voorkomen. Juist de stress die tussen je oren zit...

We gaan er weer voor.

Liefs,

Ginger

Hi Ginger,

DAt is super goed nieuws joh!!!!!!!
Ik ben kei blij voor jullie!!!!

Heel veel succes met het KLUSSEN!

liefs Flower

Wat fijn voor je ginger dat alles goed is!!Heel veel succes!!We worden vast snel zwanger!!
Heb je mijn vorige reactie gelezen? Over dat ik ook juf wil worden? Liefs Rebecca

Ben erg blij voor je,maar je hoeft niet te melden wanneer je lekker gaat sexen met je man.................

Terug
Bovenaan