de uitslag.........

A

Anoniem

Guest
he meiden,
was vanmorgen voor het 2e bezoek aan de arts en we kregen de uitslg van de onderzoeken, bloedonderzoek en het onderzoek van mijn mannetje.
wat blijkt: we kunnen wel zwanger worden spontaan, maar het zal een kleine kans zijn. heeft te maken met een lage concentratie van de zwemmertjes. er is wel genoeg, ze zijn ook actief genoeg, maar ze zwemmen zeg maar alle kanten uit, dus tja.
ze willen echter nog een keer het onderzoek bij hem doen om te kijken of het verbetert.
nou, eigenlijk ben ik best wel blij dat het niet helemaal onmogelijk is. vriendje baalt een beetje, maar ik heb wel hoop. ben al lang blij dat we in ieder geval nog wel kans maken.
nou dat was het voorlopig wel
groetjes
boekie

Nou meid dat is toch hardstikke goed nieuws!!!
JULLIE KUNNEN GEWOON ZWANGER WORDEN!!!!

En misschien is het sperma van jou vriendje over een paar weken ook wel beter net als bij die van mij.

Jullie mogen echt blij zijn!! En beur die vriend van je ook even op. Het is toch goed nieuws??? Gewoon nog even geduuld hebben en dan zit er binnen kort een klein wondertje in je buik. Want het is mogelijk!

Nou ik ook dat we allebei snel naar het zwanger zijn forum mogen!!

Liefs Bontrie

Dag meid,

Eigenlijk heb je heel goed nieuws gekregen. En het zaad kan inderdaad erg veranderlijk zijn. In ieder geval ze zwemmen, en dan maak je kans! het geluk moet ook een beetje aan je kant staan he?

liefs talke

hoi meiden, dank voor jullie opbeurende berichtjes, ja ik hou de moed erin, en verzin ondertussen allerlei romantische maniern om het mannetje een beetje in bed te krijgen, ha ha. m'n ei is rond deze dagen dus er moet flink geklust worden natuurlijk1
ik hoop dat de zwemmers volgende keer beter presteren in het onderzoek. omdat hij laatst koorts heeft gehad, mag hij pas over 6 weken testen, wel lang, maar ja, wie weet wat er intussen gebeurd he?
bontrie, ben jij nog niet verhuisd naar het andere forum? je was toch erg misselijk laatst?
(ik zit niet elke dag op het forum dus misschien mis ik soms iets.)
groetjes en klusse allemaal
boekie

Hey Boekie,

Ik heb morgen mijn NOD en heb onwijs last van mijn borsten maar dat zal wel weer tussen mijn oren zitten .

Ik ben ook weer een beetje begonnen met roken FOUT!!!!
Maar kon het niet laten met al die spanning.

liefs Bontrie

hoi boekie.

Gelukkig hebben jullie een behoorlijk goede uitslag. Het is in ieder geval positief dat jullie kinderen kunnen krijgen.

Mijn man en ik kregen  halverwege maart hetzelfde te horen, en hebben 16 april onze eerste behandeling in het ziekenhuis gehad. we hebben inseminatie gehad. Het zaad is rechtsstreeks bij mij in mijn baarmoeder gebracht, want het enige wat wij nodig hadden was een duwtje van het ziekenhuis.

Precies op het moment van de eisprong.
Wij hadden ook maar een kleine kans dat het  op natuurlijke wijze zou kunnen, dus is voor deze manier gekozen.

Nu ben ik inmiddels overtijd en heb al wat symptomen, dus hopen dat het nui raak is.

Ik kan alleen maar zeggen, ga ervoor en mocht een behandeling in het ziekenhuis noodzakelijk zijn, maak je niet al te druk, de behandeling doet geen zeer, en laten we met diegene waarbij het zo niet wil lukken, blij zijn dat dit tegenwoordig met wat hulp al onze dromen uit kan laten komen.

Heel veel succes.

Groetjes Bianca  

Terug
Bovenaan