DE UITSLAG..................

hoi mede levende lieve mama's.......

de uitslag.. ja jullie zullen het niet geloven.... lees volgende stukje..

De betrouwbaarheid van de uitslag van de vlokkentest is iets geringer dan die van de vruchtwaterpunctie. Dat komt doordat bij 1 à 2% van de zwangerschappen een chromosoomafwijking wordt ontdekt, die alleen in de placenta voorkomt. Zijn de gegevens niet betrouwbaar genoeg, dan is alsnog een vruchtwaterpunctie aan te raden.
nou jullie kunnen het dus wel raden.. wij horen bij die 1 tot 2%...
er zijn 2 testen die ze doen... de korte kweek die gaat over de placenta de lange kweek over het kindje..
welnu de lange is GOED.. de korte geeft dus een afwijking waardoor ze niet voor 100% mogen zeggen dat het kindje gezond is...
wat we nu doen is een groot vraagteken!!!!!!!!!!!   ?????????????????????
ik hoop dat we voor dins een afspraak kunnen maken bij de gyn! zodat die ons eens de risico's kan vertellen.. graag in getallen over hoe groot de kans is..
gisteren was echt slopend!
ik mocht eerst don bellen... toen  vertelde ze mij NOG NIET KLAAR..
toen vrijdag bellen om 4u..niemand aanwezig.. 4.45 werd er opgenomen..  NOG NIET KLAAR bel over 30min maar terug.. 5.15 terug gebeld.. NOG NIET KLAAR..
toen zouden ze mij bellen.. maar toch zelf nog maar keer gebeld.. 5.50.. eindelijk door verbonden met arts.. MAAR... NOG NIET KLAAR.. hij beloofde terug te bellen
eindelijk om 6.10 belde hij terug met het vorige verhaal..
ik heb geen nagels meer... geen idee wat we nu moeten doen...
maar ik ben wel stukje opgelucht.. geen idee waarom...
ik zal jullie op de hoogte houden..

ALLEMAAL FIJNE PAASDAGEN GENIET VAN JULLIE BUIKJES..
GA IK OOK DOEN.. HIHI..

TOT NA WEEKEND..
DIKKE KUS
Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik zal als ik jou was het allemaal maar positief bekijken hoor!
Ik bedoel de kweek van je kindje was goed!
Nou prettige paasdagen en ik ben benieuwd naar je afspraak met gyn.

Gr,
Sonja

Hoi Annemieke

Ehhhh nou, in ieder geval de ene test goed als ik t allemaal goed begrijp.... Ik heb t wel 3x moeten lezen... Dat is vast een positief teken, daarom ben je vast opgelucht.
Ingewikkeld en ik hoop dat je snel bij de gyn. terecht kunt!
Vrolijk pasen!!!!!   (hier is t pas 27 april pasen dit jaar, maar dan is t echt feest, net oud en nieuw met 12uur vuurwerk en veel eten, nu 'vasten' ze maar daar doen wij niet aan)
groetjes,Priscilla

Annemieke; Wat een vervelende uitslag. Gelukkig was de test van je kindje beter maar het isjammer dat je alsnog en vruchtwaterpunctie moet ondergaan. Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je vorbij gaat.

Terug
Bovenaan