De Uitslag!!!

Goede Morge allemaal....

wij zijn vrijdag naar de dokter geweest voor de uitslag...
ik vindt dit een beetje vervelend om te zeggen... maar ik doe het toch maar... ook zodat jullie weten hoe het met mijn gaat...

nou de uitslag was dus eigenlijk helemaal goed... ze hadden niks raar gevonden..en me vriend zit boven het gemiddelden....dus dat is allemaal goed...alleen we zijn iets te zwaar... ik ben 1,50 en 54 kilo... en mijn vriend is 1,80 en 93 kilo....dus we moeten er iets aan doen.... en we ik moet iets aan me conditie werken... maar dat is het dan ook eigenlijk... en als we na een half jaar nog niet zwanger zijn... dan moeten we weer terug kommen en dan gaan ze kijken van hoe of wat en welke behandeling dan beter is dan ons zelf..... dus het is nu maar afwachten en we zien vanzelf wel wat er gebeurt....

ik blijf natuurlijk wel op dit forum en alle dames heel erg veel succes....

Groetjes Brenie

Waarom is het vervelend om te zeggen dan...? Het is toch fijn nieuws voor jullie..!
Wij hadden ook 'geen bijzonderheden' tijdens de uitslag..ik vond dat persoonlijk echt een opluchting, nu kon ik het loslaten en weer lekker proberen te genieten..

Heel veel geluk gewenst het komende half jaar ;)

Het is niet echt fijn om tezeggen vindt ik zelf voor de stellen die het zeg maar niet op de natuurlijke manier kunnen.... en tuurlijk zijn we heel erg opgelucht dat er niks aan de hand is... en dan we gewoon verdergaan... en dan zien we wel van hoe of wat..!!!

Dank je wel.... :D

Fijn toch dat het er nu positief voorstaat. Al kan het ook heel frustrerend werken als het echt heel lang gaat duren en ze weten niet wat het is!

Jullie gewichten zijn toch niet zo overdreven? Dat je daarvoor af zou moeten vallen of lees is dat nou verkeerd.
Sterkte dit half jaar en blijf iig echt genieten van alles wat je nu hebt en vooral van elkaar!

he meid.

wat een goed nieuws voor jullie, helemaal niet vervelend om te vertellen toch.
ik wens jullie heel veel succes aankomenden half jaar.

en ik vind jullie gewichten ook erg mee vallen, want las je dat zo kijken van jou dan ben ik ook tezwaar, ik ben 1.62 en 64 a65 kilo. en daar niks over gehoort.

maar heel vee sterkte en ga genieten met ze 2e.
xxxxxxxxxxxxxxx natas

Hey!

Wat een goed nieuws! Een hele opluchting....

Ook vind het gek dat jullie te zwaar zijn.
Heb jouw BMI even uitgerekend :)
(zo'n rekenmachine opgezocht via google)
Je mag op z'n zwaarst 56 kg wegen. Raar.....

Geniet in ieder geval van dit goede nieuws en elkaar!!

Liefs Star

Hopen dat het komend half jaar jullie jaar wordt!

Fijn dat ze niets bijzonders hebben gevonden, maar ik sna het dat je baalt. Voor een half jaar naar huis gestuurt worden, is niet wat je hoopt! Aan de andere kant, de gyn heeft er dus wel goede hoop op dat het jullie op de natuurlijke wijze nog lukt!

Succes!

Liefs Daisy

Wat een bekend verhaal,alles goed(gelukkig),geen reden gevonden dat het niet moet lukken om zwanger te worden. Wij kregen precies hetzelfde te horen. Ook eerst een half jaar zelf proberren.
Wij hebben nu 2 IUI behandelingen achter de rug,we nemen nu even een mand rust en in januari gaan we voor IUI 3.We zijn inmiddels al 2 jaar verder,na het stoppen met voorbehoedsmiddelen.
Hopelijk hoeven jullie dit traject niet in te gaan en word je snel zwanger.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan