Eindelijk om 5 uur belde mijn man met de uitslag van de vlokkentest. Het baby'tje is gezond voor zover. We moesten ons nu niet druk maken om de andere test waarvan we over drie weken de uitslag krijgen. Daar kwam bijna nooit iets uit. Ik ben zo gelukkig en blij. Wij weten ook wt het wordt. Dat is voor 100% zeker omdat ze de chromosomen hebben getest. Dus geen echo voor mij die het zeker moet aangeven of die het fout kan hebben. Wij krijgen een MEISJE....... Zo leuk. ( bij een jongen had ik het zelfde gezegd, ha, ha) dus ook hier durf en kan ik nu gericht shoppen.
Zo lief hoe iedereen hier op het forum en thuis heeft meegeleefd. Ik had nog oudergesprekken en mijn collega's waren zo blij. Ze straalde allemaal.
Ik ga weer even verder genieten en nog wat mensen bellen. Dikke knuffel van Esther.
Zo lief hoe iedereen hier op het forum en thuis heeft meegeleefd. Ik had nog oudergesprekken en mijn collega's waren zo blij. Ze straalde allemaal.
Ik ga weer even verder genieten en nog wat mensen bellen. Dikke knuffel van Esther.