de uitslagen van de gyn...

Hoi Lieve meiden,

Hier ben ik dan met de uitslagen van de onderzoeken!!! De bloeduitslagen waren tot nu toe prima in orde, maar omdat ik precies op de dag van mijn eisprong bloed had laten prikken kan hij niet zien of ik voldoende progestron in mijn bloed had, omdat dat pas een paar dagen na je eisprong goed te zien is. Dus ik moet 25 mei opnieuw bloed laten prikken als het dan goed is moet ik mijn eisprong een week eerder gehad en moet er voldoende progestron in mijn bloed zitten. Zo niet dan krijg ik comid en zo ja dan moeten wij terug komen als ik binnen 4 maanden nog niet zwanger ben...voor verdere vruchtbaarheidsonderzoeken!

Het zaad van mijn vriend is perfect! Een man moet zo`n 60 miljoen levende zaadcellen produceren en dan is het prima,,,hij heeft 85 miljoen JIPPIEEEE! Dus dat is meer dan goed!!!En beweegelijk!!

Dus in principe ziet het er tot nu toe goed uit bij ons! De vraag is alleen of ik een goede eicelrijping heb! Want omdat ik de laatste x een cycles van 32 dagen heb kan het zijn dat mijn cycles wel weer op gang komt nu! Of niet, maar dat ziet hij dan de 25e..

Ik heb voor 28 mei een belafspraak!! Dus weer even afwachten, maar tot nu toe zeer goed nieuws ik ben ontzettend blij dat het bij mijn vriend perfect is!

Verder heeft hij bij mij niks onderzocht (weer een knappe slip aan gedaan) hij zegt dat zijn allemaal rot-onderzoeken waar je nu toch nog niks aan hebt, want ik wil eerst nog je bloed bekijken en tot nu toe ziet alles er heel normaal uit!

En over dat tempen is hij al helemaal niet te spreken, laat dat maar zitten zegt hij we conctroleren gewoon je bloed dat is veel betrouwbaarder!!! Aardige man die gyn van mij!!

Nu nog even om 14.00 naar de tandarts, want ik denk dat ik een wortelkanaalbehandeling moet what a day.....

Het is weer een aardig verhaal
geworden!!!

Bedankt voor het meeleven meiden!! Echt super is dat!!

liefs moi xxxx
 
Hoi meisie,

Wat een goed nieuws!!!! Dat is in iedergeval weer een hele opluchting. Het zaakie is okee!!!

Jeetje dat is echt goed nieuws, heb ik toch voor niets blauwe duimen gekregen van het duimen. Nu nog even door duimen voor de 25ste.
Hoe gaat het verder met je? Wordt je al helemaal gek door het wachten of geeft dat juist een bepaalde rust. Ik kan me voorstellen dat je bijna gek wordt van al die spanningen. Maar goed laat je niet gek maken!

Met mij gaat alles okee, heb de laatste tijd niet veel geplaatst maar had ook niet zoveel nieuws. Ik zit op dag 19 en mijn NOD is dus nog een dikke week wachten. 10lange dagen om precies te zijn. Hoe ik die weer ga doorkomen zullen we wel weer zien. Ik ga ik iedergeval er alles aan doen om afleiding te zoeken. Ik hou je op de hoogte. Succes met alles.

Liefs Bibi
 
Hoi,

Ik mail je zo maar even omdat ik in hetzelfde schuitje zit als jij.
Ook ik ben afgelopen vrijdag voor de tweede keer naar de gyn geweest. ook bij mij was alles goed. Mijn man krijgt over 2 weken de uitslag. Maar ik ben al blij dat bij mij alles goed is voor zover. Ik dacht ik stuur je maar een mailtje want ik voel me wel een beetje verbonden met jou, ook al ken ik je niet.
Nou succes verder,
groetjes patty
 
Hoi Moi,
Goed nieuws zeg! Ben blij voor jullie!
Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger wordt,je hebt het wel verdiend! Jij bent altijd zo aardig en meelevend met iedereen hier,dat is best een complimentje waard!
Ben soms best benieuwd wie,en hoe je in het echt bent!(jaja,ik ben nieuwsgierig aangelegd)
Ik zit middenin mijn vruchtbare periode,dus klus wat af...hopelijk is het ook met resultaat.
Wij gaan 11 juni trouwen...ik hoop toch wel een beetje dat ik dan zwanger ben,zou een prachtig kado zijn.
Nou succes ermee en ik duim voor de 25 ste.
Liefs Esther
 
Hoi Moi,

Eigenlijk behoorlijkj goed nieuws! Ik hoop voor je dat het onderzoek van 25 mei helemaal in orde is, of dat je lekker aan de clomid mag, want daar hoor ik ook veel goede resultaten over.
Spannend, joh!
Hoe was het bij de tandarts?
Liefs Kiki
 
Toppie, toppie moi! Geweldig.

Weet je wat ik me altijd stiekem afvraag, of jij echt moi heet of dat het een schuilnaampje is. Als je echt zo heet, vind ik dat een bijzondere naam. Die hoor iik niet vaak.

Ik moet aan m'n eten, gezonde andijvie.
Doei
 
Terug
Bovenaan