De uitslagen van onze onderzoeken.....

Hoi Lieve meiden,

Hier ben ik dan met de uitslagen van de onderzoeken!!! De bloeduitslagen waren tot nu toe prima in orde, maar omdat ik precies op de dag van mijn eisprong bloed had laten prikken kan hij niet zien of ik voldoende progestron in mijn bloed had, omdat dat pas een paar dagen na je eisprong goed te zien is. Dus ik moet 25 mei opnieuw bloed laten prikken als het dan goed is moet ik mijn eisprong een week eerder gehad en moet er voldoende progestron in mijn bloed zitten. Zo niet dan krijg ik comid en zo ja dan moeten wij terug komen als ik binnen 4 maanden nog niet zwanger ben...voor verdere vruchtbaarheidsonderzoeken!

Het zaad van mijn vriend is perfect! Een man moet zo`n 60 miljoen zaadcellen produceren en dan is het prima,,,hij heeft 85 miljoen JIPPIEEEE! Dus dat is meer dan goed!!!En beweegelijk!!

Dus in principe ziet het er tot nu toe goed uit bij ons! De vraag is alleen of ik een goede eicelrijping heb! Want omdat ik de laatste x een cycles van 32 dagen heb kan het zijn dat mijn cycles wel weer op gang komt nu! Of niet, maar dat ziet hij dan de 25e..

Ik heb voor 28 mei een belafspraak!! Dus weer even afwachten, maar tot nu toe zeer goed nieuws ik ben ontzettend blij dat het bij mijn vriend perfect is!

Verder heeft hij bij mij niks onderzocht (weer een knappe slip aan gedaan) hij zegt dat zijn allemaal rot-onderzoeken waar je nu toch nog niks aan hebt, want ik wil eerst nog je bloed bekijken en tot nu toe ziet alles er heel normaal uit!

En over dat tempen is hij al helemaal niet te spreken, laat dat maar zitten zegt hij we conctroleren gewoon je bloed dat is veel betrouwbaarder!!! Aardige man die gyn van mij!!

Nu nog even om 14.00 naar de tandarts, want ik denk dat ik een wortelkanaalbehandeling moet what a day.....

Het is weer een aardig verhaal
geworden!!!

Bedankt voor het meeleven meiden!! Echt super is dat!!

liefs moi xxxx

MOOI MOOI MOOI!!!

goed meisie, dat de uitslagen zo goed waren!! vooral dat het bij je ventje goed is, daar was ik ook het meeste blij om! ik hoef ook niet meer te tempen omdat mijn gyn dat ook niet meer nodig vond en dat is echt heel erg fijn hoor!

Ik hoop voor je dat het nu snel raak is en dat alles goed gaat komen!

Ben echt heel blij dat het allemaal meegevallen is!! super!!

dikke kus Steffie

Hoi Moi,
wat goed joh! Alles vooralsnog in orde! Alleen weeeer wachten hè. Nou ja, we raken eraan gewend zo onderhand. Op dit moment zal je wel al in de volgende wachtkamer zitten!

85 miljoen???? En om de dag klussen??? Is misschien voor ons ook wel een optie. Hoewel?! Mijn lief is al 40, dat overleeft hij misschien niet, haha!

Nou, toch maar op naar het februariforum??

Liefs, el

Hoi Moi !

Wat een goed nieuws zeg, 86 miljoen goed bewegende zaadcelletjes. Je mannetje zal nu wel naast zijn schoenen lopen !! hahaha.. Fijn om te weten dat bij hem alles meer dan goed is. Je hebt een aardige gyn getroffen als ik het zo lees. Nu maar weer wachten he en hopenlijk snel met z'n allen naar een maandforum waar we gezellig door kunnen schrijven !

Liefs,
Luna

He El,

Ten eerste hoop ik dat het is meegevallen bij de tandarts!!!!

Verder wat een goed nieuws dat alles met je mannetje goed is!! en waarschijnlijk zal bij jou ook alles goed zijn.

Gewoon veel oefenen, geen koffie drinken las daar weer wat over dat het niet zo goed is, en maar twee glazen alcohol in de week.

Liefs, Mick

Hoi Goed zeg dat het zaad van je vriend goed, want zonder dat zaad doe je weinig. Ik moet 17 mei naar de gyn om te praten over een kijk operatie. Dan heb ik alle testen gehad en dan afwachten maar. succes bij de tandarts.
Winnie

Hoi Moi,

Wat leuk dat alles goed zit joh. Wat een opluchting zeg!! Ik hoop dat de rest bij jou ook goed zit.

Ik hoor het over twee weekjes!! Nu gaat de tijd wel lekker snel.

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan