De uitverkoop!!!

Ik heb me gisteren heerlijk uitgeleefd in de uitverkoop. Echt heerlijk! Tijdens mijn zwangerschap alleen 1 jurkje gekocht, ik had al zoveel positiekleding van de vorige twee zwangerschappen. Dus nu flink ingeslagen, 4 nieuwe broeken, een nieuwe jurk, twee leuke shirtjes, 3 longsleeves en een nieuw vest. Ik kan er weer tegenaan. Nou ja, binnenkort nog eens op pad voor nieuwe leuke lingerie, mijn cupmaat is toch wel verandert.
Ook voor mijn oudste meiden nog wat leuke rokjes en shirtjes voor weinig gekocht, het is dat we zo veel babykleding hebben, anders zou ik ook daar nog lekker mijn slag slaan.
Zijn er nog meer dames die al lekker geshopt hebben?

Nee hoor, ik ben nog zo breed, ik wacht nog ff en loop nog ff in zwangerschapskleding....
Helaas, maar ik hoop deze maand genoeg kwijt te zijn om (desnoods maatje meer) nieuwe kleding te kunnen kopen.
Geniet ervan.

Liefs

Ik mag de deur weer niet uit in verband met de curretage. Helaas want ik was net weer een beetje op de been voor dat de ellende begon en wilde echt wel even mijn slag slaan in de uitverkoop. Misschien later deze week even met mijn man samen de stad in.

donderdag lekker geshopt in de uitverkoop. een paar nieuwe broeken en een nieuw shirtje met vestje. ook nieuwe lingerie gekocht.

heerlijk shoppen in de uitverkoop!!!!

liefs

Jaaaa heerlijk!! Ik paste alleen nog maar 1 zwangerschaps broek en 2 truien. Niet echt handig in de winter en zeker niet met een manneke die alles onder spuugt. Met mijn moeder en 2 kids ben ik de stad door gerend... In 2,5 uur heb ik 2 nieuwe stapels kleding gehaald haha. En nog een grote zak babykleding bij de hema. Lieve truitjes voor 2,5 of 3 euro. Vooral op zoek gegaan naar vestjes en T-shirt met lage hals zodat ik makkelijk borstvoeding kan geven.

O wat lijkt me dat heerlijk!
Ik moet wachten tot de zomer want hier in Kenia is het niet echt shoppen. Er zijn wel wat kledingwinkels, maar de kwaliteit is niet altijd om over naar huis te schrijven of het is duur.
Gelukkig pas ik sinds de geboorte van Gijs al wel gelijk in mijn normale kleding, dus doe ik het daar nog maar mee tot we voor vakantie naar Nld komen.

Veel plezier met shoppen voor jullie!!

Terug
Bovenaan