de vellen hangen erbij :-(

A

Anoniem

Guest
Het arme prul.. Birgt haar kiezen komen nu echt door, maar ze heeft er ZO'N last van, echt de vellen hangen in haar mond! Als ze haar mond open heeft zie je het gewoon zitten :-S Ze is er helemaal naar van, ze zit er ook op te kauwen!?

Ze heeft al een paar nachten dat ze verschrikkelijk slecht slaapt, ik kan er als vanouds weer om de 1,5 uur uit en om 4u is ze z'o naar dat ze de slaap niet meer kan vatten. Vannacht had ze zelfs ineens 38,6... toen maar een zetpil gegeven en  dentinox, de koorts is nu weer weg. Ook is ze  snipverkouden en dan dit allemaal, tis hier dus niet bepaald feest...

Nou hopelijk is ze er snel vanaf!

Evelien

Hoi Evelien,

Op dat van die vellen na klinkt dit helemaal als ons verhaal op dit moment. Maaike krijgt haar twee bovenhoektandjes en heeft daar ook al een tijd last van.

Vannacht zijn wij er ook gemiddeld om de twee uur uit geweest. Ik slaap nu gezien de situatie toch al slecht en dit helpt niet. Vannacht slaapt ze bij opa en oma omdat we condoleance hebben en morgen de crematie.

Succes en ik leef met je mee.

Groetjes
Inge

Nou toen Birgit weer in tranen was van de pijn heb ik eens goed gekeken: er komen gewoon 4 kiezen tegelijk door!
Ze wil niet eten, een mandarijn is leuk voor 1 hapje maar dat prikt denk ik aan die wondjes... Ze heEft hier en daar een hapje op en vanavond alleen een bak vla. Ik heb er maar niet moeilijk over gedaan, ze is er gewoon helemaal ziek van...

Nou ik hoop dat het morgen wat beter gaat!

Lieve Birgit,

Heel veel beterschap voor jou! Volgens mij krijg ik ook weer kiezen, want ik voel me helemaal niet lekker.

kusje Feline

jee meid wat naar.

ik hoop voor je dat het snel weer beter is en dat de rest verder snel en minder pijnlijk doorkomt. Het is zo zielig en je kunt zo weinig doen...

Succes

Tamar

Terug
Bovenaan