De verbouwing kan beginnen!

Jipppppppppppppppppppppppie! Onze bouwvergunning is goedgekeurd voor een extra verdieping op het huis! We zijn hier al een jaar mee bezig en hebben allerlei tegenslagen gehad maar de vergunning is binnen! Nu nog afwachten wanneer de aannemer kan beginnen (die neemt nu helaas niet op) maar ik verwacht dat dat redelijk snel is!

We hebben nu een rijtjes huis (straks ook) met een verdieping en een platdak. Daar komt nu dus een verdieping bovenop. Helaas mocht het niet over de hele lengte van het huis maar het is toch ongeveer 40m2 extra, ook met een plat dak. Dus idd veel ruimte erbij. Ik droom al van een inloopkast en een sauna daarboven. Maar mijn man ziet meer heil in een lege ruimte die hij kan gebruiken om met Lukas te voetballen!

O en de troep valt hopelijk mee (zal wel niet). Ze plaatsen eerst de opbouw en pas daarna maken ze een gat in het dak. En dat gat zit er min of meer al (ze hoeven niet door beton heen) maar het zal uiteindelijk wel tegenvallen denk ik

Hé wat gaaf!!!
Ik weet nog wel een hele goeie aannemer bij jullie in de buurt

Succes met de puinhoop en je weet als je het niet meer ziet zitten ga je gewoon bij een van de forummeiden op visite

Terug
Bovenaan