De verjaardagen komen eraan!!!

A

Anoniem

Guest
Zijn jullie er al een beetje mee bezig??
Hoe gaan jullie het vieren? Laten jullie de visite bijvoorbeeld een dagdeel komen of zijn ze de hele dag door welkom? Zijn er nog leuke tips? Wat vragen jullie voor kadotjes?
Ben erg benieuwd!

Liefs L81

Eerlijk gezegd ben ik er niet echt mee bezig.
Komt misschien omdat het de tweede is. Ik ben meer bezig met de verjaardag van de oudste, die gaat namelijk haar eerste feestje voor vriendjes van school geven.
Ze zijn ook in dezelfde week jarig, dus ik denk dat ik het voor de familie toch maar samen vier en dan het partijtje van Kyara apart.
Hier wordt het gewoon alleen 's midddags en dan na het slaapje van de jongste.
Het is al erg indrukwekkend zo'n dag en als ik er dan een hele dag van zou maken, is ze vast helemaal van slag.
Bij de oudste ook altijd zo gedaan en dat was druk zat voor haar.
Sil

Hoi!

Uhhhhhhhhhh doe eens gek..  Wij zijn één van de eerste, en mijn antwoord luid;
Nee, nee, nee en nee  Ik weiger er nu aan te denken  Het is nog 1 maand en 1 week van me af... ik ga me er over een week of 2 druk over maken, wil nog even genieten van "het baby zijn" alhoewel ze zich er niet meer naar gedraagt. Begint nu écht een dreumes te worden.

Groetjes Debby

Ik moet bekennen dat ik er al wel mee bezig ben. Hier is het over 1 maand, 1 week én 1 dag zover (of zoiets). De uitnodigingen zijn bijna klaar. Bij ons zijn ze vijdags  of zaterdags welkom vanaf 15.00 uur. Dean houdt wel van drukte, maar als hij moe is gaat hij lekker naar bed. Cadeau's vragen we niet. Hij krijgt van ons een loopauto. Wat de visite wil geven moeten ze zelf weten. Ik kan niet is hun portemeknip kijken. Oh, en ik ga zelf de taart maken; spannend. De balonnen en slingers zijn al in huis. Ik heb er juist heel veel zin in. Dean is allang geen baby meer en heb daar geen moeite mee.

Groetjes,
Nelly.

ik ga het op de zaterdag   na zijn verjaardag vieren iedereen is de hele dag welkom! en na Daniël zijn middag slaapje ga ik de taart aan snijden ik ga er 1 laten maken met zijn foto er op vind ik wel leuk ik ben nu al slingers aan het inslaan en een kaarsje    en plastick bekers en papieren bordjes ( anders krijg ik eht veel te veel afwas enzo veel bordtjes heb ik nou ook weer niet ) !  mijn kado fheeft ie al gehad een fiets de smart trike daar kun je vanaf 10 maanden op en hij vind het geweldig hij snapt nu toch nog niet wanneer die jarig is  haha ach en als mensen nu wel of geen kado's mee nemen maakt me niet uit  ! ik ga er een hle gezellige dag van maken  ! nu maar hopen dat Daniël mee werkt  

Nou hier duurt het nog wel een tijdje hoor...pas eind december.
Verder dan de taart en kadootje ben ik nog niet...zat wel te denken om een goedkoop 2e slagroomtaartje te kopen...waar ze dan lekker met d'r handen in kan gaan graaien.
En Ingrid,  was die smart trike een beetje te betalen? Het leek mij namelijk ook wel wat.

Groetjes Linda

Bedoel je deze?

Kost ongeveer € 56,- maar dat verschilt per winkel.

Groetjes.

hoi hoi

hier duurd het nog 2 maanden en een beetje, maar wil er ook nog niet aandenken snik snik
denk dat ik het 's middags doe ze is op een zaterdag jarig en verder bestel ik een taart
en kado's dat mogen ze zelf weten

groetjes danielle

Terug
Bovenaan