De verveling slaat toe

Hallo allemaal,

Zijn er meer meiden die momenteel thuis zitten en zich vooral
's middags doodvervelen? Eerst ging ik nog weleens een paar uurtjes
liggen, maar ik ben momenteel niet zo moe meer. Nou zit ik wel vrij veel hier
op het forum, maar daar is ook vrij weinig leven in de middag.

Iemand suggesties en leuke ideeen om de middag door te komen?

groetjes Danique
24w2d

Hoi,
Ik zit overigens  ook thuis. Heb zomervakantie, maar wordt dag en nacht bezig gehouden door mijn 2 kinderen. Heb ook nog een oppaskind. Kan mijn lol op. De hele dag is er ruzie in huis en getreiter. Ik ben nu doodop. Heb ze net voor de tv geplant, Ketnet. Prima idee voor andere moeders.
Ik ben blij dat het nog een week is en dan beginnen de scholen weer. Heerlijk, kan ik ook weer beginnen! Alles weer normaal. Ik ben dan niet uitgerust en zal dat ook niet meer worden ook. Ik hoop dat ik mijn welverdiende rust krijg als ik november met verlof ga. Kijk ik nu echt naar uit!
Ik zou zeggen: ga een beetje shoppen, forummen en ga op de koffie bij vriendinnen.

Monique

ik snap precies wat je bedoelt meid!

Ik zit in 3e week van verlof (ben 6 weken vooraf gegaan omdat ik minder werkte omdat het te zwaar viel). Eerst had ik geen puf me te vervelen want ik had erg last van de hitte.

Een beetje hangen de hele dag, maar af en toe ga ik de stad in nu het niet meer zo warm is, maar echt lang hou ik het niet vol. Ik hobbel af en toe naar de supermarkt en tracteer mezelf dan op een paar lekkere tijdschriften, je hebt nu van die leuke zomerpakketten. Ik denk dan maar dat het nu nog kan, een beetje mijn eigen tijd indelen! Haha!

Hoe lang moet je nog?

Ik begrijp zooooo goed wat je bedoeld! Hoe lang zit je al thuis? Ik al sinds 3 januari!! Ik ben nu 36wk + 2dgn zwanger van ons 1e kindje met een medische indicatie (hoge bloeddruk) Mijn werkgever wilde, gezien mijn voorgeschiedenis, niet dat ik kwam werken of vervangend werk ging doen. Hij wilde dat ik ging genieten van mijn zwangerschap. Wel erg attent, maar jemig nu ik zo'n olifantje ben, verveel ik me helemaal te pletter! Moet verplicht een aantal uren bedrust ook al ben ik niet moe. Maar eerlijk is eerlijk ik heb er alles voor over om mijn kleine meid gezond en wel op de wereld te zetten. Ik merk wel dat nu ik bijna uitgerekend ben, de dagen 3x zo lang duren! Ik had voor mijn zwangerschap een superbaan (stewardess) en reed ik elke dag op mijn eigen paard. Toen ik eenmall zwanger bleek te zijn, ben ik daar accuut mee gestopt. (heb 4 jaar lang hormoonbehandelingen ed gehad en 2 miskramen) Dus het was ook wel een bewuste keuze om geen enkel risico te nemen, maar de overgang van een actief leven naar een heel rustig leven was en is niet erg makkelijk. Hou vol, het sterkt misschien een beetje dat er vele met jou en mij zijn!!

Groetjes Monique

Hoi,

Zijn al je foto's al ingeplakt?
Daar ben ik lang mee bezig geweest. Er lag nog 3 jaar ofzo. Ook ben ik gaan oefenen met het bewerken van videofilmpjes zodat ik dat kon toen mijn dochter geboren was. Verder heb ik lekker gezwommen en gewinkeld.

Groetjes
Reisa

Gelukkig ik ben niet de enige!!! Ik zit door bekkeninstabiliteit en andere ongemakken al vanaf april thuis ongeveer en ik heb het inmiddels wel behoorlijk gehad. Ben hierdoor ook mijn baan kwijtgeraakt en een nieuwe vinden met een dikke buik is niet echt makkelijk.

Die foto's inplakken is inderdaad wel een goed idee. Ik had er nog een hoop op de computer staan die ik nog af moest laten drukken dus dat ga ik maar meteen laten doen. Dan kan ik daar volgende week een leuk pakketje van maken.

Winkelen heb ik inmiddels al zoveel gedaan dat mijn pinpas overspannen is en het tijdelijk niet verstandig is om die te gebruiken
Die kleine van ons heeft nu al meer kleren dan dat hij of zij aan gaat kunnen.

Ik ga in ieder geval vanmiddag gezellig met mijn zus en nichtje (3 jaar) naar k3 toe, dus  daar ben ik weer een middag zoet mee. Misschien raakt die van mij ook gelijk verslaafd aan k3.  

Bedankt voor de tips.  

groetjes Danique
24w3d  

Terug
Bovenaan