de verveling slaat toe..

A

Anoniem

Guest
Hallo !!!

Ik begin het nu een beetje zat te worden zo'n dikke buik, ben heel moe en alles word zwaar! En dan moet ik nog 6 weken! Erg he..
Weet ook naast het huishouden niet zo goed wat ik moet doen. Heb eigenlijk nergens zin aan maar verveel me toch wel.
De kinderkamer is zo goed als klaar, kleertjes gestreken schoongenmaakt noem maar op. Er moeten nog wel een aantal dingen gebeuren maar dat kan ik niet alleen doen zoals lamp ophangen enzo..
Verder kijk ik wel films maar daar heb ik ook niet altijd zin aan!

Pfff tis ook wat he..

Wat doen jullie zoal in je verlof? Of heeft iemand nog leuke ideetjes?

Groetjes een meimamma
(34 weken zw)

Hoi meimamma,

ik begrijp wat je bedoelt met verveling. Ik kan mezelf eigenlijk nergens toe zetten, maar als ik niets doe verveel ik me enorm. Mijn man heeft de dvd-serie van McLeods Daughters voor me gekocht. Deel 1 en 2. Per serie staan er 22 afleveringen op. De eerste heb ik al bekeken en ook aan de tweede ben ik begonnen. Gelukkig komt rond deze tijd deel 3 uit. Verder ben ik een knuffelbeer gaan naaien en ben ik ook bezig met het breien van babykleertjes. Ook heb ik nog even het behang van de muur in de babykamer gehaald. wil het toch liever een andere kleur hebben. De lamp heb ik al opnieuw bekleed. Ik moet ook nog wat dingen ophangen, maar de baby protesteert hevig als ik ga boren. Ook wil ik nog wat dingen verven, maar verf op waterbasis vind ik niet fijn en de andere mag ik nu niet gebruiken. Gelukkig heb ik een hele lieve buurvrouw die me daarbij wilt helpen.

Groetjes van Marloes

Hallo,

Ja ik snap wel wat je bedoelt..... Het is wel zo dat ik nog een dochter heb van 4, die dus naar de kleuterschool moet. Dus toch een paar x per dag de verplichting om er even tussen uit te moeten.

Wanneer ik dan thuis kom, ja dan moeten we weer iets dan! Zo ie zo rustig aan doen, 's middags even een dutje op bed of op de bank. Verder wat afspraken plannen met vriendin, kennissen of collega's. Een boek lezen, op het forum neuzen  en andere websites bekijken. Ja en wat tv kijken, al word ik daar zelf altijd erg lui van. Het is ook wel prettig dat de huishouding helemaal af is voordat de kleine komt!

Veel succes ermee.
Groetjes  Sandra
(37, 2 weken, april forum)

Hoi,
ik snap wat je bedoelt want dat had ik ook die laatste weken. Erg saai bij tijd en wijle. Ik kan je aanraden om te proberen een vast dagritme aan te houden. Ik had het volgende:
* lekker uitslapen
* uitgebreid douchen, tutteren met cremepjes e.d. en make-up
* even op internet
* van 11 - 14 uur op de BBC1 leuke programma's kijken en tegelijkertijd een keertje eten
* daarna uitzoeken wat we die avond gingen eten (heb wat nieuwe recepten uitgeprobeerd, erg leuk), naar de winkel om die ingredienten te halen (lopend, had ik ook weer wat lichaamsbeweging).
* eventueel nog een keer op internet, boek lezen, zelf brood bakken, iets poetsen, etc.
* beginnen met koken.

Wat je nog kunt doen zijn al je foto's inpakken, zelf kleertjes naaien of breien, bij anderen op de koffie, dagboekje bijhouden.....
Dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Veerle

Ik herken het ook. Ik moest met 22 weken bankrust houden i.v.m. een bloeding. Nu mag ik wel iets meer, maar heb ik last van bekkeninstabiliteit.

Ik reken zelf (ook i.v.m. een vage uitgerekende datum) naar de 37 weken toe. Vanaf dat moment mag je thuis bevallen (wat ik graag wil) en kan de kleine in theorie komen. Naar 37 weken rekenen scheelt weer drie weken en op dat moment kan onze meid elke dag komen, dus dan bekijk je het toch per dag. Ookal duurt het dan nog drie weken (wat ongetwijfeld dan ook nog heel lang is om uit te zitten) dan lijkt het toch wat dichterbij.

Groetjes en sterkte,
Marisa

Terug
Bovenaan