De verveling slaat toe!!

Hoi dames,

cho, ik verveel me de laatste dagen steendood. Herkennen jullie dit?
Ik poets alle dagen het huis, maar ben hier uiteraard geen hele dag mee bezig.
Spelen met mijn dochtertje als ze wakker is.
Maar ik wil zo nog eens iets leuks doen met mijn dochtertje van 14 maand. Iets met haar alleen... Maar als je een voet buiten zet, kost het je geld.
Ik merk dit enorm... Dus het mag dan ook niet TE veel kosten, hihi...
Hebben jullie misschien leuke tips?

Liefs,
van ons...

Mijn dochter is anderhalf en vindt de kinderboerderij erg leuk. Ook hebben we bij mij in de buurt speeltuintjes, vindt ze ook leuk. Hoewel ik me kan voorstellen dat het laatste misschien lastiger is, weet niet hoe goed jou kleine al kan lopen.
Moet zeggen dat ik niet veel last heb van verveling. Mijn dochter slaapt overdag een uur en daar ben ik dus druk mee. Naast de dagelijkse huiselijke dingen en een poging om te rusten, hou ik niet zoveel tijd over. Lezen kom ik bijvoorbeeld alleen 's avonds aan toe. Moet ik wel zeggen dat ik echt constant moe ben, dus veel puf voor andere dingen heb ik niet.
Nou succes

Hallo,

Ik ga vaak met mijn zoontje van 23 maand naar de kinderboerdij, die zit bij ons om de hoek. Er zit ook een speeltuin bij vind hij helemaal geweldig!!

Alleen het weer werkt de laaste dagen niet helemaal mee, plus ben net ziek geworden dus die kleine van mij zou zich nu thuis moeten vermaken wat hij overigens heel goed kan.

Nou ik hoop dat die kleine van jou snel komt (hoef je je ook niet meer te vervelen)

Groetjes Anne
mv Levi en ?? 26 maart 09

Hoi meiden,

voor een kinderboerderij moet ik al een heel eind rijden. Dat hebben wij hier niet in de buurt. Een speeltuin, daar is ze nog wat klein voor eigelijk... Ze is pas 14 maanden en kan van 19 febr. stappen... Dus das behoorlijk moeilijk.
Nu af en toe een wadenlingetje vind ze wel super en daar geniet ik dan ook wel van. Een korte wandeling, want ver kan ik niet meer gaan.

Af en toe komen er hier kindjes spelen dat vindt ze ook helemaal geweldig natuurlijk.
Dan speel ik mee, maar kan ik het een beetje rustiger aan doen.
Het zal me nog wel lukken om me bezig te houden.

Liefs,

van ons...

Hallo Febeke,

Ik ga ook vaak met mijn zoontje zwemmen, vind hij helemaal geweldig plus ik vind het voor mezelf ook heel lekker!!  En de kosten voor een uurtje zwemmen valt ook wel mee!!

Groetjes Anne

Hoi meid,

zwemmen, zeker een leuk idee...
Maar ik dacht niet dat ik dat nog mocht de laatste weken.
Ik ben bijna 38 weken. Is er dan geen kans op infectiegevaar. Ik heb tot nu toe 1cm opening. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik herinner me bij mijn eerste dat ik dat toen niet meer mocht.

Liefs,

van ons...

Ik zou ook zeggen zwemmen....volgens mij mag dat alleen niet als je vliezen gebroken zijn. Ik moet zeggen dat ik nu 39 weken ben en nog 2 keer in de week zwem! Maar goed, daar weet de verloskundige vast wel antwoord op.

Nog even volhouden, succes de laatste periode!

volgens mij mag je gewoon zwemmen hoor!
IK GING   ook regelmatig met Joris. Maar nu is het aan en uit kleden e.d. te zwaar met mn bekken. jammer, verveel me ook stierlijk. maar heb een nieuw kookboek gekocht en ga daarmee aan de slag volgende week!

Terug
Bovenaan