De vijfde ziekte

Hallo dames,

Na heel wat ziekte te hebben overwonnen de afgelopen weken.... buikgriep en diverse verkoudheidjes heeft Stan nu de vijfde ziekte.

Het begon vorige week vrijdag met verhoging, en liep in het weekend op tot bijna 40 graden koorts. Vanaf zondag kreeg hij overal uitslag wat heel erg jeukte.

De uitslag is nu weer minder het worden gelukkig, maar jeukt wel nog heel erg.

Mentholpoeder helpt maar heel eventjes, maar is verder helaas niks aan te doen.

Hebben jullie kindjes ook al een kinderziekte gehad?

Liefs

Hallo heppy.

Mn kleine meid had trouwens al de zesde ziekte.
Ja kende t zelf ook niet,dus ff naar dokter enz.
En hij zei me dat.
Alleen t was niet bij dr aan t jeuken,ze zat alleen op dr romper vol met rode vlekjes.
Koorst viel eigenlijk ook wel mee,ze was toen wel eens veel aan t huilen,slecht te pas.
De volgende dag was t eigenlijk al weer een beetje verdwenen.

Warren heeft al wel behoorlijk de waterpokken gehad toen hij 7,5 maand was, pffff, geen pretje.

Er leek een uitbraak van 5de ziekte op de creche, maar die is gelukkig aan Warren voorbij gegaan. Ik was toen nèt 6 weken zwanger dus dat was even stressvol. (gelukkig heb ik een uitermate kordate vk die me meteen voor bloedonderzoek naar 't ziekenhuis stuurde, ik bleek al voldoende anti stoffen te hebben)

Warren is sowieso gelukkig en wonder-boven-wonder (3 dgn creche) weinig ziek.

Sterkte,
En het is natuurlijk iets waar je nu niet veel mee kan maar toch: beter nu dan als volwassene!

Liefs,
Evje

Hier ook al de zesde ziekte gehad! Verder niet veel ziek. Alleen veel last van de doorkomende tanden. Waarom zo ook niet geboren worden met tanden!! Hihi

Groetjes Karin

Zoë heeft ook al 1 van de zoveelste ziekte gehad.
een paar dagen koorts en overal oppervlakkige rode vlekjes maar geen jeuk. ik geloof dat het met een dag of 4 weer wegtrok.
voor de rest ook maar weinig ziek, gelukkig.
maar inderdaad die TANDEN!!!!

Terug
Bovenaan