De vk maar eens gebeld

Vandaag al weer ruim 7 weken, ik vind de tijd best hard gaan. Had nog steeds de vk niet gebeld, vandaag dus gedaan. 7 nov intake. Wel raar, ik moet een ochtendplasje meenemen, dat moest bij de eerste ook maar die bleef toen mooi ongebruikt. Hopelijk nu niet voor niets goochelen op het toilet, hihi.

ja mag dus gelijk al plasje meenemen? gaan ze direct testen op eiwitten enzo?
hier nu 5 week ga woensdag maar eens bellen, maar duurt nog wel ongeveer 4 week voor ik echo mag denk ik...grrrr weer wachten;-)

Haha, ik heb echt geen idee wat ze met het plasje willen gaan doen. Ik neem het braaf mee en zie het wel. Jij succes met wachten.

Trouwens een mooi verhaal van je dochter, het is daarom dat wij onze kaken idd ook stijf op elkaar houden bij onze dochter. Ze vertellen alles door ;-)

Liefs

ik heb 15 okt verloskundige gebeld en kon 24 okt al komen dit omdat we niet wisten of het 5 of 9 wkn zwangerschap is. Het blijkt nu dus een 5 wkn en 4 dgn te zijn, maar dus nog geen hartje zien knipperen en mag over 2 wkn weer terug hopelijk is het dan voldoende gegroeid om het te kunnen zien:)

zooo spannend ('t is de eerste)

Terug
Bovenaan