De vlag mag uit.........

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zoals sommige van jullie weten zou ik e.v.t  eiceldonor worden voor mijn vriendin, maar waarschijnlijk raden jullie het al..... ze is zwanger !!!!!!! 2 weken geleden de allerlaatste IVF poging gehad (goede vrijdag) en vandaag mocht ze in het ziekenhuis haar bloed laten testen en nu is ze zwanger , ik kan het gewoon niet geloven lijkt wel of ik zelf net een zwangerschapstest heb gedaan, ze komt zo naar me toe, ze belde vanuit de auto en bleef maar huilen....... ik ben zo blij voor haar.  
Sorry als ik een beetje  te blij doe.

Groetjes, Angel    

Hoi Angel,

Tuurlijk mag je lekker blij doen, wat een fantastisch nieuws!

Groeten, Saar

Nou dan heeft ze echt een goede vrijdag gehad. Heel veel succes en voor je vriendin heel veel geluk en dat ze maar geniet van haar zwangerschap.

Veel liefs

Nicole

Ik herkende mijn vriendin bijna niet meer terug, was veel afgevallen door schildklier problemen en hormonen en is eigenlijk nog maar zooooo kort zwanger en is nu al veranderd (ten goede) ze straalde echt, ze gaf bijna licht hahaha.

Hoop voor haar dat het allemaal maar goed mag blijven gaan want ik gun het haar zo enorm, wat zeg ik, ik gun  het jullie allemaal zo graag, het deed me veel verdriet en pijn om haar te zien zoals ze was en dat wil ik jullie ook allemaal graag besparen.....

Ik duim voor jullie allemaal.

Kus, Angel

Terug
Bovenaan