Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jippie mijn vliezen zijn gebroken, heb voor de rest nog nergens last van dus das wel erg prettig. nu maar hopen dat de weeen ook snel genoeg komen en dat we onze verrassing kunnen gaan bewonderen.
wauw, wat enorm spannend! het gaat gewoon gebeuren! Heel veel succes! Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen! en ik wacht met spanning je geboorteberichtje af!
Oh spannend!!! Bij mij begon het ook met het breken van mijn vliezen, nergens last van tot nog geen half uur later. Sinds dat moment had ik weeen om de 3 minuten... Dus ik hoop dat het bij jou ook zo is, dan heb je heel gauw je kleine wonder in je armen. Succes en sterkte!
Liefs
Heel veel sterkte! Bij mij begonnen mijn vorige bevallingen ook met het breken van de vliezen, maar ik kreeg al heel snel sterke weeën en dan vooral in mijn rug... :-( Best pijnlijk, maar ik was er ook snel vanaf met bevallingen van 5 en 2 uur
Spannend, ik hou het forum in de gaten of de kleine snel komt.