de volgende ronde....

A

Anoniem

Guest
tja ook ik mag op naar de volgende ronde...
deze maand ook helemaal geen gevoel gehad dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn...
maar omdat ik geen voorbodes had van de rode duiveltjes toch stiekem wel een beetje gehoopt dat het raak was...

maar helaas zonder voorbodes (buikpijn,hoofdpijn enz..) toch de rode duiveltjes op bezoek...

we gaan dus op naar de volgende ronde...
ga deze keer uit van cyclus van 30 dagen aangezien ik deze vorige maand ook ineens had en nu dus weer...
(daarvoor gewoon 28)
NOD dus 20 mei...

Voor het zover is maar even lekker genieten van het weer en een goed glas wijn...en weer aan de klus natuurlijk

Balen. Geniet van je wijntje, en weer lekker klussen aankomende maand!

Balen hoor meid!!!!gaan we gezellig gelijk op deze maand! ik heb alleen mijn NOD 1 dag later!!! heb wel een beetje rot dag gehad door mijn ongi omdat mijn lijf wel van alles aan gaf, doet ie helaas bijna elke maand! dus was erg teleurgesteld!
morgen voel ik me vast wel stuk beter! al zet mijn ongi nog steeds niet door...zucht!
voordelen nog even zien; lekker in de zon zitten, wijntje, filet american, biefstuk ;-))
hihi

liefsss

Jammer meid!! Hopelijk is het in mei wel positief!!!
de voordelen zijn er idd wel ja, met dit mooie weer, ga zo ook even een borreltje doen. heb waarschijnlijk morgen mn eitje!!

Liefs ciomama

Ook hier de kurk weer van de fles gehaald en lekker in de zon van een wijntje genieten.

Succes in de volgende ronde!

Toch altijd weer een teleurstelling die je ff moet verwerken.. :-(
Proost alvast!!!

Terug
Bovenaan