A
Anoniem
Guest
vrijdag NOD: nog niks
Zaterdag getest: negatief
Zaterdag ontzettend druk gehad met nog wat voorbereidingen voor het feest.
Zaterdagmiddag: buikkrampen,diarree allemaal van de spanning. had voor de zekerheid tampon in gebracht omdat ik het heel vaak niet voel aankomen (geen buikpijn o.i.d voor de ongi)
Gelukkig had ik dit gedaan en wat bleek toen ik naar de wc ging, een klein beetje bloed in de tampon...
Ongi dus...Is gister goed doorgebroken en gelukkig verneem ik er helemaal niets van, dat is dan wel weer fijn, nadeel dat je het niet voelt aankomen maar als je het eenmaal bent en je voelt niets is ook heerlijk.
Maar goed ik mag dus op naar de volgende ronde, nog wel even afwachten wanneer ik mijn neusoperatie krijg. hoop zo snel mogelijk want dan kunnen we echt verder....
Feestje zaterdag was in ieder geval wel geslaagd....
Lekker bbq en aan de borrel.
Veel gedanst, gelachen etc.
Mijn ouders de bruiloft gegeven die ze nooit hebben gehad, echt fantastisch....
Zal voor de meiden die nog wachten duimen hoor...
liefs
Zaterdag getest: negatief
Zaterdag ontzettend druk gehad met nog wat voorbereidingen voor het feest.
Zaterdagmiddag: buikkrampen,diarree allemaal van de spanning. had voor de zekerheid tampon in gebracht omdat ik het heel vaak niet voel aankomen (geen buikpijn o.i.d voor de ongi)
Gelukkig had ik dit gedaan en wat bleek toen ik naar de wc ging, een klein beetje bloed in de tampon...
Ongi dus...Is gister goed doorgebroken en gelukkig verneem ik er helemaal niets van, dat is dan wel weer fijn, nadeel dat je het niet voelt aankomen maar als je het eenmaal bent en je voelt niets is ook heerlijk.
Maar goed ik mag dus op naar de volgende ronde, nog wel even afwachten wanneer ik mijn neusoperatie krijg. hoop zo snel mogelijk want dan kunnen we echt verder....
Feestje zaterdag was in ieder geval wel geslaagd....
Lekker bbq en aan de borrel.
Veel gedanst, gelachen etc.
Mijn ouders de bruiloft gegeven die ze nooit hebben gehad, echt fantastisch....
Zal voor de meiden die nog wachten duimen hoor...
liefs