De volgende wachtweken - onzeker

<p>Hallo allemaal,</p><p>Net zwanger en nog steeds op een roze wolk, maar ook erg onzeker. Pas over 3 weken naar het zhuis voor een eerste echo en dan weet je of het hartje klopt.</p><p>hebben jullie dit ook, of alleen maar volop aan het genieten? </p>

Hoi Lydia,
Helaas ook alleen maar stress ik ben momenteel 6 weken en 4 dagen zwanger, (dit na 3 vreselijke miskramen)
Heb op 11 April mijn echo, zit voor de helft op een roze wolk en de helft maak ik me erg druk.
Elke dag duurt een eeuwigheid lijkt wel.
Hou vol je kan het!

Hoi Lydia,
Helaas ook alleen maar stress ik ben momenteel 6 weken en 4 dagen zwanger, (dit na 3 vreselijke miskramen)
Heb op 11 April mijn echo, zit voor de helft op een roze wolk en de helft maak ik me erg druk.
Elke dag duurt een eeuwigheid lijkt wel.
Hou vol je kan het!

Hoi Lydia,
Herkenbaar hoor! Ik had vanochtend mijn eerste echo en sjonge jonge.. de afgelopen weken alleen maar daarmee bezig geweest. Zo nerveus! Gelukkig was bij mij alles dik in orde voor nu. Hopelijk bij jou straks ook!
Als je echt veel zorgen, angst en stress hebt, gewoon je verloskundige bellen hoor. Daar zijn ze voor. Niet mee blijven lopen.

Hallo! 

Ik had dat ook volgens mij elke zwangere hihi.  Ik kreeg ook rond 7 weken bloedverlies met afvegen. Was helemaal in paniek heb ik vervroegde echo gedaan hier bij mij in de buurt. Niets aan de hand! Ben nu 14+4 weekjes zwanger alweer van een jongentje. Heb hartje voor het eerst gehoord en tot nu toe zit alles goed. Me placenta lag dichtbij de uitgang en waarschiinlijk Kwam daar het bloed vandaan geen idee heb nu sinds week 9 geen verlies meer. 

Heel veel succes en geniet ervan ! 

Hoi Lydia,
heel herkenbaar. Ik zit nu in mijn vijfde week, we waren net begonnen met onderzoeken in het ziekenhuis omdat het lang duurde tot we zwanger werden. 
De positieve test vorige week was dus een enorme verassing! Elke dag is spannend, mijn man zit al op een roze wolk, ik ben vooral heel zenuwachtig of het goed blijft gaan. Zeker omdat ik elke dag wel wat kramperige buikpijn heb. Duurt nog zo lang tot de eerste echo! En het nu al aan vriendinnen die al zwanger zijn geweest te vertellen om ervaringen te delen vind ik nog te vroeg!
Succes met de komende weken en hoop dat je er ook wel lekker van kan genieten!

Hoi,

dank je wel voor jullie reacties. Die zijn herkenbaar. Had niet verwacht dat ik me na een positieve test zo onzeker zou voelen. En bij ieder krampje of steekje of buikpijn heb ik stress. Het zal er wel bij horen! Nog 3 weken tot de echo?!

Hoi Lydia,
Hier precies het zelfde. Over 3.5 week pas echo, maar omdat ik me zo goed voel maakt het me ook erg onzeker (alsof je je perse ellendig moet voelen als je zwanger bent?) wil ook gewoon graag weten dat het goed is, maar we zullen toch moeten afwachten?
Probeer er toch een beetje van te genieten en los te laten! 

Terug
Bovenaan