De volgende!

De jongste is al vanaf het weekend niet lekker en maandag kreeg hij ook nog flinke koorts, die was gister aan het mindere en toen kwam de middelste thuis met verhoging tegen etens tijd was dat al koorts van 38.7, hij was ziek dus mocht bij ons slapen,
ik ben uiteindelijk van ellende in zijn bed boven gaan liggen, want na al 4nachten niet/nauwelijks te hebben geslapen kon ik mijn draai niet vinden met die koude voeten in mn rug..
Ben wel drie keer naar beneden gemoeten omdat de jongste lag te huilen op onze kamer en die vent van mij slaapt gewoon door!
Ben echt op!!
Nu dus al 2zieke en de oudste had vannochtend een beetje hoofdpijn, hij is wel naar school, maar hoop dat hij niet ook ziek wordt!
Hoezo tropenjaren....
Mijn man komt gelukkig eerder naar huis vandaag zodat ik ff boodschappen kan gaan doen, ben door de sapjes beschuit luiers en zetpillen heen en de lekkere vis van gister kon ik voor de helft weggooien, vanavond maar wat simpels...soepie!
O wat kijk ik ondertussen uit naar de lente, zon, licht, lekker naar buiten geen griepjes!!!!
sorry voor het klagen, maar wordt er een beetje depri van..

Groetjes MJ

Jeetje zeg. hoop echt voor je dat de oudste niet ook ziek word en dat de andere 2 snel weer beter worden.
1 kind is al vervelend, laat staan 2 of 3.
Succes daar.
Ik hoop met je mee op zon...... veeeeel zon!

X

Jee meis, ff klagen mag hoor. Ik hartstikke vermoeiend. Myrthe was vorige week ziek en sinds vorige week woensdag kwakkel ik. Dus ik leef met je mee.
Hopelijk blijft je oudste het bespaard en ook ik hoop mee voor de zon. Ben het nou ook wel beu.

Liefs Irene

beterschap bij jullie thuis!
hopelijk is iedereen weer snel opgeknapt en kan jij weer lekker slapen.

liefs, do

Ja nou, de jongste had net ook weer koorts ;-( ;-(
Ze liggen nu allebei lekker te slapen, daar ben ik wel heel blij mee, zeker de middelste kan heel goed slapen als hij ziek is!
En het is natuurlijk ook wel weer fijn als ze vragen,mama wil je bij me blijven tot ik slaap,,,smelt.
Ik vind het zo zielig, maar ja meer als ze knuffelen en verzorgen kan ik toch niet doen!

Groetjes MJ

nee dat is ook zo, hoe graag we ook alle nare dingen willen over nemen van onze kids, helaas gaat dat niet.

nou meid, ga zelf ook even liggen als je de mogenlijkheid hebt en sterkte voor alle kereltjes :(

liefs, do

Hoe gaat het nu in de ziekenboeg? Hebben juliie vannacht allemaal nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop het zo. Slaapgebrek is echt zoooooooo erg!
Heel veel beterschap.
liefs,
Dory

Hey Dory,
Ja van slaapgebrek weet jij helaas genoeg he!!!
Nee ik heb vannacht redelijk kunnen slapen, de jongste is maar 1x wakker geweest, dus voel me gelukkig een stuk fitter vandaag.
Ze zijn wel nog steeds ziek zeker de middelste, maar hopelijk knappen ze snel op ja!
@do, ja als moeder zou je het zo overnemen als je kon, maar helaas gaat dat niet, we moeten het ze maar zo prettig mogelijk maken..

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan