de volle laag gekregen!

nou hoe vind je deze dan:

mijn dochtertje ( net 4) is vorige week de hele week niet op school geweest.
ik trok het gewoon niet! had zo veel pijn in mn bekken dat ik amper kon lopen.
nu nog steeds hoor, maar had vanochtend zoiets van: we gaan het gewoon proberen.

nou, beide kids dus aangekleed enz en hup, naar school. kom ik daar aan, wil ik haar naar der klas brengen, kom ik de juf van woensdag en vrijdag tegen.
ik wil even met jou praten. zei ze.
ze vroeg waarom mn dochtertje de hele week niet op school is geweest en of alles wel goed ging.
uuhh ik heb het aan de directeur uitgelegd aan de telefoon van de week, maar zal het u ook vertellen.
ik dus verteld van mn bekken enz en zij begreep het wel. nou toen naar de klas en gelijk ook maar aan de andere juf uitgelegd.
dat mens heeft verdorrie net zelf een kindje gekregen, maar ik kreeg me toch de volle laag van haar!!!!
dan zorg je maar dat ze met iemand anders mee naar school kan! uuh kan niet want ik ken hier nog niemand! ( woon er sinds kort)
ja maar ze moet toch naar school want anders vervreemd ze bla bla bla.
toen was ik het zat en ben een beetje tegen haar terug gaan bekken. ten eerste is ze nog helemaal niet leerplichtig, ten tweede zal het vervreemden ook wel mee vallen, ten 3e ze vind het toch niet erg om niet naar school te gaan, ten 4e laat ik haar niet zomaar met iemand mee gaan en ten 5e is het maar voor een paar weken!
zo, toen was ze toch wel stil.
ik eindigde met de mededeling dat als ze al op school komt, het zowieso alleen maar de ochtenden is want de middagen erbij trek ik helemaal niet ( nee, mn kind blijft niet over!)
pppff wat een gezeik zeg!

toen weer naar huis gestrompeld om haar vervolgens om 12 uur weer op te halen.

om 5 uur moest ik bij de vk zijn. daarheen gestrompeld. blijk ik dus niet alleen bekkeninstabiliteit te hebben maar er zit dus een zenuw bekneld is mn bovenbeen (vlak bij mn bil)
aaaah oke, dat verklaard de extra pijn in mn been!
rustig aan doen is het advies. nou mevrouw, dat doe ik al ( heb geen andere keus)

strippen heeft helaas nog geen zin maar we gaan kijken of het volgende week of die week erna zou kunnen.

nog wel goed nieuws: mn ukkie is volledig ingedaald! daar ben ik wel blij mee want zag t al helemaal voor me dat hij gedraaid zou moeten worden of nog erger een ks!

nou moest ff mn ei kwijt hoor.

liefs, do

Volgens mij is de juf helemaal vergeten hoe zwaar het kan zijn de laatste weken! Als ze een beetje nadenkt dan weet ze toch dat als je er nog niemand kent je je kind niet aan een wildvreemde meegeeft? Dat vervreemden zal idd wel meevallen zeker als ze nog maar net op school zit. Kinderen maken makkelijk vriendjes. Ik zie dus ook niet wat mevr loopt te zeiken.
Goed van je dat je op die manier hebt gereageerd ;D

kijk de volle laag vind ik ook een beetje overtrokken. beetje begrip in je situatie zou wel fijn zijn maar ik denk dat ik ook me kinderen wel zou proberen te brengen. bij mij moeten er 2 en soms 3 naar school en heb ook bekkenklachten, zere liezen en een tijdje isias gehad en ook al is het dan maar 5 min lopen ik ga gewoon met de auto en vind het dan ook wel erg lekker als alles lekker naar school is. je doet juist wat meer en heb je handen wat meer vrij. maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze. succes ermee

Wat een heks zeg, beetje begrip voor de situatie zou wel fijn zijn. Als jij zoveel pijn hebt en je trekt het niet om je kind dat nog niet leerplichtig is weg te brengen, dan doe je dat niet. Niet iedereen is altijd in staat om alles te kunnen regelen en van dat pas verhuisd zijn ik kan er over meepraten meid, wat is dat soms lastig als je even zonder je kindje ergens naartoe moet, of je kindje ergens heen moet maar jij jezelf echt zwaar kl*te voelt.
Laat die heks maar lekker zeuren goed dat je tegengas gegeven hebt hoor. En nu lekker van je laten afglijden, daar ga je jezelf toch zeker niet druk over maken. Ze had waarschijnlijk haar dag niet zo zullen we maar zeggen.
Succes nog met de laatste loodjes!!!

Nou ja, belachelijk zeg... Zeker als je het met de directeur al besproken had..
Je doet het ook niet express...

Sorry breek ff in maar als jij zo tekeer bent gegaan tegen de juf in het bijzijn van je eigen meisje en de rest van de klas ben ik heel blij dat mijn dochter niet bij jou in de klas zit......
Ik heb ook vreselijke bekkeninstabiliteit gehad en is allemaal heel vervelend maar ik kwam waar ik moest komen hoor hoe dan ook.
Dat mijn wereld min of meer stil stond door die vervelende klacht oke maar niet de wereld van mijn dochtertje.
Leerplichtig of niet......

Terug
Bovenaan