De voorbereidende fase is gestart!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag is bij mij de voorbereidende fase gestart. Nu zullen een aantal denken: Wat bedoel je daarmee? Manlief en ik zijn de trotse ouders van 2 prachtige zoontjes van 4 en 2 en hebben nog een wens voor een derde. Door een zware burnout vorig jaar heb ik ruim een jaar in de ziektewet gezeten en heb ik ook medicijnen (anti-depressiva) moeten lukken. Vandaag ben ik begonnen met het afbouwen van deze medicijnen en ik hoop dat ik er over 3 maanden helemaal van af ben. Dan pas kunnen we echt voor een derde gaan, maar de eerste stap is vandaag al gezet. Hopelijk gaat het afbouwen voorspoedig, zodat we daarna met veel plezier aan het klussen kunnen slaan.

Voor iedereen die al druk aan de klus is, veel klusplezier en voor iedereen die op het wachtbankje zit, veel succes met wachten!

Jij ook veel succes met afbouwen vd medicijnen. Wat spannend maar komt vast goed. Hopelijk ben je daarna snel zwanger!!

Goh meid,

Je hebt een hele heftige periode achter de rug! Wat erg allemaal zeg! Maar des te leuker om straks jullie derder kindje te maken!

Heel veel succes en leuk dat je erbij komt!

Hallo,

Ik weet door een vriendin van mij, dat het niet altijd het beste is om de medicijnen af te bouwen op moment dat er een wens is om zwanger te worden. Zij is naar de POP poli op het ziekenhuis voor advies. (Dat is speciaal voor vrouwen die een kinderwens hebben en dergelijke medicatie gebruiken) Op hun advies bouwt ze maar gedeeltelijk af en gaat over op een ander merk medicatie.
Misschien ben je daar al geweest, maar ik dacht zet het toch even erbij.

Wat moet het een heftige periode moet het geweest zijn zeg! Heel veel succes met afbouwen. Hopelijk heb je daarna snel een positieve test in handen. Dat zou een mooie afsluiting zijn van een zware periode!

Terug
Bovenaan