de vraagtekens van al wat ik voel

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik raak een beetje in de war en omdat ik de komende twee weken eigenlijk te druk ben wil ik toch even raad vragen.

Zo af en toe heb ik onderin mijn buik een raar zenuw gevoel (kan het heel moeilijk omschrijven) en dan voelt het daar stevig..niet echt hard ofzo zoals ze omschrijven bij harde buiken, maar stevig..of zou dat komen door de extra laag die ik meeneem? Ik wil niet over mijn grenzen gaan, maar ik wil ook deze twee weken even door. Dus ben nu in twijfel wat dit zou kunnen zijn. Het is trouwens 1 a 2 keer per dag ofzo..

Ook heb ik nu heel veel pijn in mijn zij met fietsen. Wat een toestand... durf de vlos er nog niet over te bellen want als ze zegt stop met fietsen heb ik een groot probleem..dat is namelijk mijn enige manier om overal te komen. Lopen vind ik veel zwaarder....

Iemand ideeen? (en ja als de pijn aanhoudt bel ik woensdag de vlos)
 
Hoi,,

Ik weet niet hoe lang je psies zwanger bent? maar ik zit nu op 29 weken en heb precies dezelfde klacht! Tenminste niet die van pijn in zij bij fietsen maar die zenuwpijn onderin... ik weet ook niet wat het is? misschien maken we ons toch te druk ofzo en is het ook een soort harde buiken?

de pijn in de zij tijdens het fietsen kan misschien liggen aan je houding tijdens het fietsen of je ademhaling, we hebben nu minder ademruimte ik ben helemaal gesloopt naar 5 minuten haha...

Ben benieuwd of andere ideeen hebben en als het aanhoud wat de vk zegt??

Liefs
 
Ik ben bijna 25 weken dus dat klopt wel aardig met ons. Ik zit zo recht mogelijk op de fiets, maar helpt niet echt..als ik stop met trappen is de pijn ook meteen minder.
 
Heey meiden,

Ik ben nu nog maar net zwanger (4 weken) maar bij mijn dochter heb ik dit ook gehad. Bij mij waren het toch harde buiken. Het kan geen kwaad maar als je ze teveel krijgt is het een teken dat je kleintje zich niet fijn voelt en dan moet je toch rustiger aan gaan doen!

Succes!
Liefs ciomama
 
Hey ik ben nu 28 weken, en vond het gisteren heel slim om in een warm magazijn enveloppen te zoeken voor de baas. Toen had ik het ook. Denk dus inderdaad dat het een soort harde buiken zijn.

Heb met te snel/lang lopen ook ook welleens zo'n stekende pijn in mijn zij.

Liefs
 
Heb het besproken...het idee is dat pijn niet goed is en dat je dan toch rustiger aan moet doen.

Dus minder fietsen...
 
Terug
Bovenaan