De wasbare zwemluier

<p>Wij willen met onze spruit gaan zwemmen. Echter zie ik door de vele merken in wasbare zwemluiers het verschil niet meer. Welke is fijn, welke absoluut niet? Ervaring gevraagd!</p>
 
Met wasbare zwemluiers heb ik geen ervaring, wel had ik voor mijn dochter toen ze nog niet zindelijk was een speciaal luierbikinibroekje gekocht. Ik kan ze zo snel even niet vinden, maar daar hoef je dus geen luier onder aan te trekken. Ik vond dat heel fijn en prettig werken. het ziet eruit als een echt bikinibroekje maar dan met de voordelen van een luier! 
 
Ik heb een totsbots zwemluier voor onze dochter, fantastisch ding en zo weer droog, ziet er ook nog leuk uit, zeer tevreden,  hen een maat 2 gelijk gekocht. Ze woog iets minder dan 9 kilo toen we begonnen met zwemmen maar hij zat prima.
 
Wij hebben hem van the lighthouse company (zo heet het volgens mij). Daar zit zo'n netje in, die ook vaak in jongens/mannen zwembroeken zitten. In principe is een wasbare zwemluier gewoon een overbroekje, die uiteindelijk niet meer waterdicht zal zijn, als ermee in chloor is gezwommen. Bij iedere zwemluier is het principe dat het poep binnenhoudt, en plas doorlaat, of dat nu wegwerp is of niet. Dus ik denk dat ze allemaal prima zullen zijn. Wij zijn heel tevreden met zijn zwembroekje in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan