de waterecho !

Hi Lieve meiden,

Nou vandaag was de dag voor de waterecho en toch was ik een beetje gespannen.
Ik werd dus opgehaald en toen vertelde men dat er nog meer mensen bij zouden zijn omdat er meer artsen zich hierin wilde specialeseren... brrrr Na 5 hanjes te hebben geschud konden we dan gezellig met zijn alle mij als studieobject aanschouwen (hoezo ik voelde me toch even onprettig met 5 paar oogjes van de artsen en vriendje ernaast haha) De watercho was absoluut niet pijnljk alleen het water in de baarmoeder brengen was even naar maar alles werd duidelijk verteld en tja die 10 sec zijn te overkomen. Alleen met een voll blaas lijkt het gelijk of je ongi moet worden (krampjes) Ze hebben een miniscule afwijking gevonden maar dit is niet de oorzaak van miskramen. Nu ga ik maandag weer op gesprek bij mijn arts en dan zijn echt alle uitslagen daar en gaan we praten over hoe we omgaan met een volgende zwangerschap. Waarschijnlijk worden dit bloedverdunners en innestellingspillen. Helaas blijf ik jullie het antwoord een tijdje schuldig want vanuit het ziekenhuis rijden we gelijk door naar de luchthaven om te genieten van 2 heerlijke weken op Tenerife. Dus na 20 juni hoop ik dat julllie me nog even willen bijpraten.

Dikke knufel,

Corina

hoi Corina,

Oei, wat lijkt me dat erg zeg al die glurende oogjes,brrrrrrrrr.

Zou echt niks voor mij zijn, maar ja je weet waar je het voor doet.

Wel fijn om nu te weten dat het afwijkinkje niet de oorzaak was van je
miskramen, maar aan de andere kant lijkt het me toch nog wel spannend
hoor, want de echt reden heb je nu dus nog niet helaas.

Ik hoop echt voor je dat je maandag alles te horen krijgt en dat je dan met een gerust hart lekker op vakantie kan.

Meid, ik hoop je nog te spreken op msn vandaag of van de week, maar bij
deze wens ik ik je nu toch al een super fijne vakantie toe hoor.

Veel liefs Hester  

Hoi Corina,

Tsjeetje, jij moet toch ook wat doormaken om maar proberen zwanger te worden., ik denk dat jij er zelf goed in berust dat het langer duurt, omdat je nu weet dat er iets aan gedaan wordt. Maar dan nog, hadden we maar een dikke buik he, het liefst nu meteen!
Ga in ieder geval lekker genieten van je vakantie meid, want dat heb je dik verdiend.
Ik ga zelf ook volgende week lekker weg en ben rond de 18e weer terug. Ik had alleen gehoopt dat ik mijn ouder ter plaatse kon vertellen dat ik zwanger ben, maar ik heb geen vertrouwend helaas.

Fijne vakantie alvast (mocht ik je niet meer spreken)
Nog een vraag: waar msn en jullie nu eigenlijk met elkaar?
Dat las ik ergens tussen de regels door. Kun jij mij een site geven?

Hi Ange,

er zijn inderdaad wat meiden die kletsen via MSN... vooral leuke gesprekken dus als je wilt dan mag je ook mij toevoegen aan je msn... c.udo@chello.nl

Misschien tot spreeks???

Corina

Terug
Bovenaan