De Waterpokken!!

Nou ja de titel zegt het al een klein beetje...Waar ik zo lang op gehoopt had komt nu wel onwijs op het verkeerde moment ten tonele!! Onze zoon heeft de waterpokken precies nu ik op het punt sta te bevallen!!??

Geen idee wat dit precies gaat inhouden, dat moet ik nog is even navragen, maar een slechter moment was er niet te bedenken!!

Momenteel ook zelf het idee dat ik overal jeuk heb...Ach zal een bijverschijnsel zijn mag ik hopen?! Mijn moeder wist namelijk niet meer met zekerheid te zeggen of ik ze al had gehad!!

Ben benieuwd wat de gevolgen kunnen gaan zijn...Ze zijn al wel zichtbaar dus voor zo ver ik weet houdt dat in dat het niet meer besmettelijk is...Moet er niet aan denken dat hij straks niet eens bij zijn broertje of zusje mag komen kijken!!
Zo dat is er weer uit en het lucht weer even op hahaha...Morgen maar even de ha of de vk bellen en er eens naar vragen en o ja anti jeukpoeder halen want het kriebelt nogal...Gelukkig voelt hij zich verder alles behalve ziek :).

Hoi hoi!

Je zoontje is niet meer besmettelijk zodra de bultjes open zijn en er korstjes zijn. Als ze zichtbaar, maar nog niet zijn opengesprongen is hij nog steeds besmettelijk. Oppassen dus als je nu gaat bevallen!
Kijk even op:

http://www.babyinfo.nl/advies/medisch/kinderziekten/art_waterpokken.asp

Succes!!

Liefz Esz

Weet niet precies wat de gevolgen zijn, maar ze raden je af tijdens je zwangerschap contact te hebben met kindern met waterpokken... lijkt me beetje moeilijk als et om je eigen kind gaat he...

zou morgen gewoon ff met je ha bellen en verhaal halen.. weet je dat ook weer...

haha zoiets hadden wij vroeger ook.
toen mijn zusje geboren werd kreeg ze in het ziekenhuis al de waterpokken. die gaf ze door aan mij en ik ook aan mijn moeder.
ik heb het maar zo ligt gehad dat als alicia het krijgt straks dan krijg ik het ook weer!
ik hoop eigenlijk van niet maar heb nu alweer de kriebels!

Waterpokken heeft ons zoontje eind febr gehad, en de huisarts zei hier dat het niet kwaad kon, en dat je alleen voorzichtig moest zijn als je zelf nooit deze gehad heeft.

Hoe het zit als je kindje net geboren is, weet ik niet, maar ons zoontje was er met 4 daagjes alweer vanaf,

Liefs Marina

Gisteren gelijk nog even naar de vk gebeld en die kwam met de heugelijke mededeling dat als hij echt de waterpokken heeft hij dus NIET bij de kleine mag komen!!

Vanmiddag rond half 4 op spreekuur bij de ha om te kijken of het wel echt de waterpokken zijn en geen allergische reactie...Dus nog even afwachten!!

@ Esz dat bericht van babyinfo had ik idd ook gelezen...Het stemt we weinig hoopvol ;).

Terug
Bovenaan