De wereld is mooi

A

Anoniem

Guest

Als de wereld is mooi er voor is. Dan is het hier weer groot feest. Er is niets leuker dan dansen op kabouter plop en k3! haha echt lachen en dansen die kleine Thomas.
Reageren jullie kindje ook zo leuk op muziek?

Liefs Esther

Hi,

Ja hoor hier ook zo'n stuiter bij de begin muziekjes. Verder vind ze er niets aan, maar ze staat eerst helemaal te shaken, ze spant dan al haar spietjes aan omdat ze het zo leuk vind en staat daarna te wiegen op de melodie.

Telletubies zijn echt haar favoriet, heb ook een DVD, dan kan je de filmpjes door zappen, want die vind ze echt niet leuk. Als ze de DVD ziet begint ze al te stralen.

Favo top 5:

1) Teletubbies (net ff verkeerd geschreven)
2) Kabouter Plop
3) Piet Piraat
4) Koekeloeren
5) Bumba

Ook vind ze het eind liedje van Z@ppelin erg leuk, vooral het stukje van Je zwaait toch wel terug??? Dan staat ze heel fanatiek te zwaaien naar de TV, zo lief!

Nanda, mv Tess

Haha,.. Hier nog een kabouter plop muziek verslaafde! Hij gaat dan zo op zn kontje wiebelen en met zijn armen zwaaien. Hij probeert dan ook mee te zingen, maar dat is dan uiteraard alleen maar hard geschreeuw  hihi..Ook het deuntje van de Teletubbies vind hij helemaal te gek..
Zou dat over 18 jaar nog zo zijn?

Esmé mv Kay

Ik hoop het  anders moet ik zijn kamer geluid dicht maken hihihi

Asl wij in de auto zitten hebben we ook áltijd de radio aan. Bij sommige muziek gaat Stef dan inderdaad lekker meebabbelen. Zó schattig! De teletubbies en andere dingen speciaal voor ukkies, vindt ie niks aan..... Daarentegen vindt hij het wel helemaal leuk als ik zing.....(hoe houdt ie het uit!)

Liefs Annet

Lorenzo reageert wel op sommige deuntjes
maar verder intereseert het hem maar weinig
nou wordt hier maar weinig t.v.gekeken
misschien moet ik er eens wat vaker aan denken

groetjes
Bianca mv lorenzo

nou en of hier wordt gereageerd
zodra annique de begintune van sesamstraat, de wereld is mooi inderdaad, of nijntje hoort dan is ze zo enthousiast dat ze met wipstoel en al bijna door de kamer wipt van haar geschop en gezwaai met dr armpjes en beentjes
helemaal nijntje en plop is favoriet
je lacht je rot

als ze net op schoot een fles krijgt en ze zit niet goed voor de tv dan draait ze net zolang tot ze de tv kan zien
komisch hoor

Haha, hier is   het liedje van K3 van "africa tot in america, tot op de himalaya tot in de woestijn"   (of zo iets) favoriet! Dan wiebelt ze op haar kont en gaat dat koppie heen en weer. Vermoed dat ze dat op het KDV hebben geleerd, opeens deed ze dat!

En het laatste filmpje van Bumba, met die twee rupsjes als het tijd is "om afscheid te nemen" is ook favoriet, dan krijgt ze een glimlach van oor tot oor!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan