<p>Goedemiddag, Het begon allemaal zo simpel, 1 baby stoel voor de auto. Bij ons het merk Maxi Cose, te bevestigen met de gordel want één van onze auto’s heeft geen isofix. Mooie set gevonden in combinatie met de kinderwagen, ideaal! Maar nu is onze kleine toe aan de volgende stoel voor de auto.. De wereld voor nieuwe mama’s lijkt er niets bij als ik het vergelijk met de studie die ik moet doen voor een autostoel, wat feiten; <br />- 2 auto’s <br />1 auto heeft isofix met top tether<br />2e auto heeft isofix zonder top tether<br />- Onze kleine is niet de grootste, met een lengte van pakweg 86 en een gewicht van 10,5 is hij een ‘lang’ smal manneke. <br />- Bij voorkeur gebruiken we eendezelfde stoel voor beide auto’s <br />- Bij voorkeur een meegroeistoel <br />- Bij voorkeur willen we ook graag met slaapstand</p><p>Heeft iemand suggesties welke autostoel hiervoor het meest geschikt is? In de Prenatal begreep ik vanmorgen dat de autostoelen óf isofix óf een derde poot hebben, een combinatie is niet mogelijk. Maar het is me niet duidelijk of ik nu een autostoel kan aanschaffen met top tether en dan in de auto zonder met gordel kan bevestigen. Ik hoor het graag, duik ik nog even de boeken in ? </p>