De winterjas/schoenen al binnen????

Ik ben vandaag met Bente naar de stad geweest..[Ze wordt over een week of drie 10 jaar, en dat doen we wel vaker samen..]
Het was koopzondag..
Zooooo druk, ivm het Living Statues evenement in het centrum hier!
Maar wel gezellig..
Ik heb voor Lieve een super mooie zwarte winterjas gekocht! Zo'n nette...haha
Gelukkig was haar maat er nog..Schoenen koop ik van de week als ze er zelf bij is.
Viel me op dat er in de schoenenwinkels ook al erg veel werd verkocht! Ik heb laarzen voor Bente gekocht....maat 39!! Donker grijze, erg mooi.
Hoe is het bij jullie?
Al wat gekocht?

Gr Rina

Hai,

Jahoor hier ook alles al binnen. Ik ben in juli laarsjes gaan kopen met Mette en heb toen 2 maten meegenomen met de deal dat ik ze tot oktober terug kon brengen. Vrijdag ben ik teruggegaan om nogmaals haar voetje op te laten meten en toen is er 1 paar teruggegaan. Het is maar goed dat ik vroeg heb ingeslagen want omdat de scholen zijn begonnen was de halve winkel nu leeggekocht en het model van Mette was er al niet meer. In december ga ik kijken voor voorjaars/zomerschoenen en dan neem ik weer 2 maten mee om ze vervolgens in februari/maart af te passen.
Mette heeft vorig jaar een Benetton winterjas gekregen die ze nog past dus die houden we gewoon voor dit jaar. Voor Jens heb ik gisteren een Benetton jas gekocht. Errug stoer ding met embleempjes enzo. Tevens heb ik voor de wintersport in januari voor allebei de kids skipakjes besteld bij de hennes. Kortom ik shop tegenwoordig vooruit anders grijp ik weer mis (is me hiervoor een aantal keren overkomen).
gr.Ing

Ik probeer juist zo min mogelijk vooruit te kopen, omdat ik al een paar keer heb gehad dat iets op het moment dat het nodig was toch niet paste!
Dat vind ik dan weer zonde en terugbrengen doe ik dan ook niet...
Dus ik wacht nog even met winterschoenen. Voor een winterjas ben ik wel aan het speuren op internet en de winkels ook. In de winkels echt nog NIKS moois gezien van winterjassen. Vooral C&A vond ik erg lelijke jassen hebben! hihi Gelukkig is het nog mooi weer...al wordt het aan het eind van de week herfstachtig zag ik!

Groetjes Babybelle

Hier ook al een moeder die al heeft ingeslagen. Heb zaterdag met Veerle nieuwe laarsjes voor de winter gekocht. Ze vliegen de winkel uit, het was ook super druk in de winkel.

Ik moet nog even haar winterjasje van vorig jaar passen, maar ik ben bang dat 'ie niet meer past. Dat wordt weer shoppen!!

Groetjes, Floor

Winterjassen heb ik al gekocht. Schoenen voor de oudste al wel, voor Eline nog niet. Daar gaan we over een paar weken weer voor, haha, dan is de kinderbijslag weer binnen.

Hoi hoi,

Hier ook nog nix gekocht hoor! We wachten ook tot de KBS binnen is ;-)
Dylano heeft nog een fel oranje Benneton jas, die hij nu nog makkelijk aankan (beetje te groot gekocht hihi ;-))
Voor Syl zullen we flink in moeten slaan, maar is alleen maar leuk :-D

Liefs Deb.

hey Rina,
wow maat 39!!! Kan ze jou schoenen al bijna aan of niet?
(ikzelf heb maat 37! haha)
Voor Jelte heb ik ook al een winterjas! Zo'n nette zwarte heb ik voor jelte ook gezien bij de WE, maar aangezien ik van mn schoonzus ook een langere zwarte jas had gekregen(wel leuk), ben ik toch gegaan voor de kortere leren jas (petrol) van de H&M.
Tja winterschoenen... daar wachten we nog ff mee, zn dichte schoenen zitten nog goed en anders moeten we ben ik bang weer 2 x schoenen kopen deze winter!

Wij dachten dr ook nog ff aan om de stad in te duiken gister, maar dachten toen aan de living statues en zijn toen maar stukje gaan fietsen ipv shoppen! haha.. stuk goedkoper!
ga wel x zonder jelte.
Geniet nog van je weekje thuis!
x Sas.

Terug
Bovenaan