De wondere wereld van de babyfoons....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wij zijn nog steeds op zoek naar een goede babyfoon, maar leken als wij zijn kunnen natuurlijk geen beslissing maken.

Geldt de regel hoe duurder hoe beter ? Of zijn de goedkopere versies ook hartstikke goed ? Via kieskeurig nu uitgekomen op de Alecto DBX-88. Krijgt een 8,9 gemiddeld.

Iemand ervaring ? En welke babyfoon hebben jullie en waarom ?

Ben benieuwd !

Groetjes bebie78

Dag Bebie

ik was me ook aan het orienteren voor een babyfoon en ben ook via vergelijk.nl op die -88 uitgekomen. Ik denk dat ik die toch maar ga aanschaffen ook al is hij vrij prijzig, goede referenties.

gr Patricia

He he ik zit op de reageerpagina,
hier word je echt gek van hoor dat dat forum zo raar doet.
je word gewoon sjachrijnig als je een reactie moet plaatsen.
maar ik heb het niet opgegeven.
ik heb de alecto dbx 88 gekocht en hij is echt top.
kan niet beter.
gr lisette

Wij hebben 2 jaar geleden de  Alecto DBX-85 gekocht (is de variant zonder muziek en temperatuur meter) en zijn hier zeer tevreden over. Stoort totaal niet en heeft goed bereik. Wij gebruiken hem nog steeds voor ons zoontje van 2 jaar dus we hebben er een nieuwe DBX-85 bijgekocht. Deze is wel wat minder uitgebreid (gewoon Dect babyfoon met een nachtlampje)  maar was in de aanbieding bij Blokker voor 49.95. Dat is nog eens een leuk prijsje. Als je een goede babyfoon wilt zonder verdere toeters en bellen heb je aan de DBX-85 een goede babyfoon voor een goede prijs. Geloof dat die normaal 80,-- kost. Wil je meer functies dan zou je voor de DBX-88 kunnen gaan.
Ik zou in iedergeval voor een dect babyfoon gaan, van welk merk dan ook. Die storen niet en hebben vaak  veel kanalen waardoor de kans dat je een ander kindje dan die van jezelf op de babyfoon krijgt wordt uitgesloten. Deze zijn wel duurder dan een  normale babyfoon met een paar kanalen. Ik had er zo een voor  bij mijn moeder gekocht, maar was geen succes. Stoorde heel erg en ik ontving er zelfs radio op!!  
Succes met het maken van een keuze.

Groetjes Sabine  

Heb trouwens even op internet gekeken Als je DBX-88 via internet besteld is die er al voor nog geen 80 euro incl. verzendkosten. Je hebt hem dan binnen 1 a 2 dagen in huis.

wij zijn gegaan voor de supernova
mn schoonzus heeft een dect en die stoort regelmatig hier.
we hebben een babyfoonrijke buurt dus wouden het zekere voor het onzekere nemen.
een vriend van ons werkt in een babyzaak en die heeft ons ook deze geadviseerd.

Hallo

Wij hebben de super nova. Die bevalt ons heel goed, nog nooit storing mee gehad.
Ook wij wonen in een kinderrijke buurt. We hadden er eerst een van phillips en die
begon meteen al te storen en konden met andere kinderen meegenieten. Die
hebben we meteen de dag erna terug gebracht. Wij gebruiken de super nova
iedere dag, doordat ik slechthorend ben. Ik kan dus niet zonder babyfoon.
Zelfs op vakantie gaat hij mee, niet dat ik haar niet hoor door de tent heen. Maar
meer voor als we ergens anders een kopje koffie drinken. Wij zijn dus heel tevreden
met de super nova.
Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan