de zekerheid die er was..vannacht met 80% gedaald :S

hallo allemaal..

nadat ik vorige week weer zekerder was van mijn zaak..8 weken zwanger kloppend hartje..is alles vannacht in duichen gevallen..
ik heb deze week voor mijn laatste week "nachtdienst" vannacht rond een uurtje of 1 niks vermoeden naar de wc..en ja hoor oh oh...urine was niet geel maar rood...pffffff
ik een maandverbandje ingedaan..was maar goed ook..terug bij m'n plek..ging ik ff zitten, moest ff opstaan om wat te pakken..hoppa...vloei!!!t leek wel of ik in mijn broek plaste..
ik weer naar de wc..ja hoor..hele maandverbandje vol...

miskraam...dat is t eerste wat ik denk...

maar..in de 1e instantie alleen maar "vloeibaar" bloed geen stolsels, en helemaal al geen erge pijn in mijn buik..dus de moed was nog niet helemaal in mijn schoenen gezakt..ik nog 3/4 keer naar wc..geen bloed in nieuwe maandverbandje, wel in urine en op wc papier,

hierna weer naar wc, en helaas..redelijk groot stolsel..erg smerig om te zeggen maar..heb m zelfs eruit gehaald om te bekijken..pfff hoe erg...t was een "normaal" stolsel...maar tja...WEL een stolsel dus..

hierna..eigenlijk geen bloed meer in maandverbandje, en nu zelfs geen bloed in urine, alleen wel mini stolseltjes...pfff...


ik hoop natuurlijk niet op een MK, maar...grote kans dat dit wel zo is..maar doordat ik vorige week een goede echo had..goed kloppend hartje,goede groeit etcetc,hoop ik op t beste..ook al zegt dat vaak een week later weinig...

ik hoop op goed nieuws...



xxx hilmar


update: vanmorgen VK gebeld..ze zei ook...dat klinkt niet gunstig..
maar moest eerst wat van haar proberen te slapen, en haar een uurtje later na wakker worden bellen..
bij wakker worden gelijk naar de wc gegaan..niks in maandverband..en alleen kleine stolseltjes in urine...maar voor de rest wel geel

nu ff een uurtje wachten..en dan verloskundige bellen..ze zei vanmorgen : als t zo is dat je je maandverbandjes neit kan aanslepen...dan kan je vanmiddag gelijk komen...maar als t minder is..gewoon morgen ( dan zou ik m'n 9 weken echo hebben) dus ff afwachten weer..

voor de rest voel ik me nog steeds prima...lichamelijk dan..geen buikpijn ofzodus dat lijkt gunstig..

lieve mama's is spe...iemand anders hier ook ervaring mee?

xxx hilmar
 
Helaas wel.. Ik heb meerdere miskramen op een rij gehad en ze waren allemaal anders.. Geen pijn, wel pijn, veel bloed, weinig bloed, wel/geen stolsels.. Het enige wat je kan doen is hoop houden en afwachtten wat de echo zegt...

 
Heb je niet toevallig een tweeling gehad. Want ken iemand die hetzelfde heeft gehad. Waarvan 1 vruchtje dus MK werd. De ander vruchtje was gezond en is ondertussen is hij ruim 1 jaar en gezond.

Hoop voor je dat alles goed is morgen!!! Duim voor je
 
hoihoi..

bedankt voor jullie reactie's :)

op dec forum waar ik ook zit :) werd mij idd ook verteld dat het wel eens een 2ling kon zijn...maar daar weet ik niks van..heb eigenlijk al vanaf week1 na bevruchting( week 3 volgens VK dus ;) ) bij VK omdat ik onregelmatige cyclus had..en t zomaar kon zijn dat ik 8 weken was...maar dit was dus neit zo..niks te zien...zo pril was t ;) 2 weken later weer heen..duidelijk 1 vruchtzakje + uk vorige week weer...en weer duidelijk 1...

dus 2 ling..wie weet..maar zonder mijn weten..gelukkig..als dat zo was/is..

vanmiddag VK toch gebelt..kon langs komen...alles lijkt goed met uk..goede hartslag goede groei...alleen wel idd bloed in baarmoeder...VK kan niks met zekerheid zeggen..kan goed gaan..kan fout gaan..maar ze denkt een ader in baarmoeder is..en moet daarom ook "rust"pakken...zodat t kan helen...anders kan t alsnog een miskraam worden..

maar voor nu..lijkt alles goed met de uk :)

xxx
 
Hoi,

Ik heb ook tijdens deze zwangerschap in het begin veel bloed verloren begon met 6 weken en bij 8 weken kon je bij mij duidelijk 2 vruchtzakjes zien eentje gevuld met wat bloed ander een kindje met kloppend hartje,bij mij blijkt het een tweeling te zijn geweest.
Ik had met 6 weken wel buikkrampen gehad.
Ze noemen het ook een hematoom (soort blauwe plek)als je bloed in je baarmoeder hebt....

Nu ben ik 21 weken in verwachtig en alles gaat perfeckt.

Probeer het dus rustig aan te doen en te genieten van het wondertje in je buik...
 
Gelukkig is alles goed met je kleine uk in je buik. Alleen vervelend nog die onzekerheid van de bloeding. Hopelijk door je rust te pakken, geneest het. En kun je dan als nog weer lekker gaan genieten!!!
 
Terug
Bovenaan