De zenuwen gieren nu al door mijn lijf.............

He meiden,

Oh de zenuwen gieren nu al door mijn lijf voor morgen.
Wat ben ik zenuwachtig......
Morgenmiddag ga ik eerst even de stad in voor de ontspanning en dan om half 3 heb ik de afspraak staan met de gynacologe, die erst gaat uitleggen wat het prikken precies inhoudt en wat t allemaal doet en moet doen. Daarna heb ik meteen de afspraak staan met de verpleegkundige voor de prik instructie.
Oh t zweet breekt me gewoon al uit.........want ik ben als de dood voor spuiten.

Ik hoop wel dat ze morgen ook nog een echo maken, aangezien ik nu weer ongesteld ben. 13 dagen ongi, 3 dagen niet, en nu weer ongi.......daar kan ik toch niets mee.....hoe moet ik dan op mijn vruchtbare periode........nee dat gaat gewoon niet........

Maar goed......dit vrouwtje hier moet leren haar zenuwen de baas te blijven en te denken: IK KAN T GEWOON......

Ik ben onwijs blij dat me vriendje mee gaat!!!! Wat zou ik zonder hem moeten.....

Ik ga nu even mijn schoenen aan doen en een bakkie leut drinken bij mijn ouders voor de afleiding.

Liefs Flower

hoi flower

Ik ken het gevoel het is 10x niks als je zo bang bent voor naalden en je gaat naar prikles. Ik heb het pas gehad en heb echt peentjes gezweten in die wachtkamer en zat maar te draaien op de stoel maar goed ik moest het is tenslotte nodig voor de icsi behandeling...
Daar zat ik dan alles uitgelegd gekregen geoefend op zakdoeken maar toen was toch echt mijn eigen buik aan de beurt.
Ik durfde het niet en vroeg of zei het niet wilde doen... Maar nee daar trappen ze niet in ik moest het zelf doen. En ik deed het en het eerste wat ik zei was ooh ik voel niks....
 heb ik daar zo'n heisa van gemaakt. Daarna was ik trots dat had ik toch maar gedurft de grootte held op sokken...
Mischien helpt het verhaal een beetje en ga je er wat rustiger heen morgen heet veel succes zal aan je denken.... Het gaat echt goed komen!!!!!

groetjes rozemarijn

he flower!
heel veel succes morgen!! ben elke keer net te laat als je online bent met msn...
a.s dinsdag hebben wij de prikinstructie brrrrrrrrrrrr maar vlgs rozemarijn valt het mee en die zag er net zo tegenop..
ben benieuwd wat ze zeggen..?

Hoi Flower,

Ik kan me best wel voorstellen dat je zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn.
In ieder geval wil ik je veel succes wensen en ik denk aan je.

Liefs Belinda.

Terug
Bovenaan