de zesde ziekte

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn zoontje heeft de zesde ziekte... Gisteren verschenen er allemaal rode vlekjes op zijn rompje.. Nu is mijn vraag aan de moeders/vaders die dit ook hebben meegemaakt hoelang het duurt totdat de rode vlekjes verdwijnen...
Ik heb op internet gelezen dat het ongeveer 2 dagen duurt... Dus dan moet het morgen weg zijn (dat kan ik me niet voorstellen omdat hij helemaal onder zit)..

ja hoor het is echt waar, misschien ietsjes langer, mijn dochtertje heeft het een maand geleden gehad, eerst erg ziek, en toen ze opknapte kreeg ze allemaal rode vlekjes, de volgende dag was het wat erger, maar 's avonds waren er al wat verdwenen, er kwamen ook wat bij, maar na 2 a 3 dagen is het echt weg, en gek genoeg hebben ze er zelf geen last van. Het ergste hebben ze allang gehad, dus nog even beterschap maar je zal zien dat het zo weer over is, gekke ziekte eigenlijk he!
groetjes!

O gelukkig maar!! Mijn zoontje was ook inderdaad een paar dagen erg ziek... Volgens de arts heeft hij geen last van de rode vlekjes... Gelukkig maar..

hey hallo,
Nou Jelte heeft afgelopen dinsdag de zesde ziekte gehad. Het weekend ervoor, hoge koorts en echt ziek en dinsdag zat ie helemaal onder!!!
Woensdagavond was alles al weer weg! snel he? Hij heeft ook geen last gehad van de vlekjes gelukkig!
Succes ermee,
gr. Saskia.

Ruben had heeft heeft vorige week gehad... In het weekend  2 dagen hoge koorts, dinsdagavond van het ene op het andere moment onder de vlekjes  en donderdagavond waren de vlekjes weer verdwenen.
Hij was daarna nog wel 2 dagen hangerig en erg moe en daarna was het echt voorbij.

Groetjes,
Laura

En inderdaad.... Ik heb net zijn lichaampje bekeken en er zit al bijna niks meer.. Jeetje wat gaat het "gelukkig" snel...
I

Terug
Bovenaan