de zeur en klaag blog

je bent zwanger, helemaal in de 7e hemel en dan hoor je voor het eerst het hartje, helemaal geweldig toch?
Maar zwanger zijn is niet zo vanzelfsprekend en dan heb je nog je werk en je partner en evt meer kids.
Meestal mag je niet klagen want je wou toch zelf zwanger zijn? je wilt toch kinderen?
Jammer voor iedereen die die laatste 2 vragen stelt, want hier mag je dus wel even lekker klagen en zeuren!

Hoe mooi en prachtig dit ook is, er zit een keerzijde aan.

Ik ga hele zware maanden tegemoet als mijn klachten net als de vorige keer de gehele 9 maanden blijven. Want niet bij elke vrouw wordt het beter na 12 weken helaas.
Dit keer heb ik wel meer aan mijn man, de vorige keer was het zo eng en ongelooflijk, dat verbeterde pas na de 20 wekenecho. Nu afwachten of hij het volhoudt :-D
ik ben supermoe, misselijk en had erge borstkaspijn, maar dat laatste bleken mijn borsten die ineens heel zwaar werden te zijn. goede zwangerschapsbh en het gaat stukken beter. medicijntjes tegen misselijkheid werkt ook, alleen word ik er nog vermoeider van en mag ik niet autorijden, alsof ik de energie heb om ergens heen te fietsen of bussen?

Succes dames klaag en zeur maar raak:

Ja hoor dat kan hier echt!!!ik wou ook al een topic openen:met hoe hou ik het vol?ben ook zooo ontzettend moe aan het worden,werk 3 volle dagen in de ouderenzorg en das best pittig,daarnaast heb ik mn 2 kids nog van 4 en 11 mnd,de jongste is nu ook beetje ziekjes en heeft veel aandacht nodig.
we zijn ook het huis nog aan het opknappen en daarnaast heb ik graag het huishouden wat op de rit.pff vind deze keer zoveel zwaarder als de 1ste 2 zwangerschappen,ben gelukkig niet misselijk,maar wel vreselijk moe en flauw heel de tijd,en chagrijnig thuis naar mn man,de arme schat!!
ah ja komt ooit weer goed met ons,ondanks de kwaaltjes toch maar proberen te genieten
liefs jootje

Yep, fijn dat we hier af en toe mogen klagen en zeuren toch?
Ook gezellig dat er steeds goed nieuws van goede echo's en kloppende hartjes bijkomt!
Dat ik zo verpletterend moe ben en zere boobs heb is zover ik hier lees nog het minst erge af en toe.
Lieve schatten die ook nog eens misselijk zijn, lekker ff zeuren tegen ons op zn tijd en lief zijn voor jezelf!
Liefs, Pieta

Ik ben nu 10,5 week en begin me langzaamaan weer wat btere te voelen! De moeheid word iets minder en met de medicijnen is de misselijkheid te handelen zodat ik weer mn huishouden kan doen en soms zelfs even kan shoppen!!! Ik hoop dat zo blijft gaan en dat de kwaaltjes bij jullie ook weer minder gaan worden!

Liefs ciomama

Heerlijk om hier ff te klagen. Deze zwangerschap valt bij mij ook een stuk zwaarder dan de andere 2. De misselijkheid is sinds eergister echt goed doorgkomen. Sta er mee op en ga ermee naar bed. En moe, niet normaal. Ben een zeurpiet over me huishouden, kan zo niet tegen rommel hihi. Maar het lijkt nu of er een bom ontploft is heb er echt geen fut voor om wat te doen. Gelukkig moet ik nog 1 week werken en dan lekker 3 hele weken vrij!!!!
Vind het ook zo sneu voor me jongens, die willen natuurlijk aandacht van mama, maar dat gaat niet altijd van harte.
Maarja, we zullen maar zeggen dat het voor een heel erg goed doel is en het is maar tijdelijk. Komt allemaal wel goed :)

idd klaag maar raak!! hhaah ik heb het ook hoor.. werk 2 avonden in de ouderenzorg. best pittig ben bij thuiskomst en de volgende dag doodmoe..
maar ja en 3 apen thuis natuurlijk..maar mag niet klagen want alle zwangerschappen behoorlijk misselijk geweest en nu nog maar weinig (even afkloppen natuurlijk)
dus we houden moed is voor het goede doel!

hahah, wat hebben we het allemaal zwaar he. Heb er zelf ook allemaal last van. Sta op met misselijkheid en ga er mee naar bed. De pillen halen de scherpte eraf, maar gaat helaas niet helemaal weg.
Ben de hele week ziek thuis en ga volgende week weer aan het werk. Maar pfff wat zie ik er tegen op. Vandaag het huishouden gedaan, maar ben helemaal kapot en misselijk en ben nog niet eens klaar.
Maar hou mij zelf voor dat het nog een paar weken is en het dan minder gaat worden. we zitten nu allemaal op ons hoogte punt qua hormonen, dus ja

Sterkte allemaal

x yvonne

hahaha een welkome topic blijkbaar

gelukkig heb ik niks ernstigs wat de gezondheid van mijn kleine of mijzelf aantast maar man wat kan je je beroerd voelen

mara is 14 mnd en een drukke dreumes, meer energie dan mama of papa. we doen om de beurten, papa uitslapen en als mama het niet meer trekt gaat mama het bed in en moet papa eruit. zul je zien dat tegen de tijd dat hij goed wakker is mara ook zo bedje in kan. mannen hebben het ook altijd zwaarder en vrouwen moeten het maar volhouden. dat kan mij zo opbreken en woedend maken. die kerel van mij heeft nl geen dag/nacht ritme of een eetritme dus hij voelt zich altijd bagger. leuk voor hem maar ik ben degene die zwanger is en steun nodig heeft.
De vorige keer zwangerde hij mee! hij had alle zwangerschapskwaaltjes, om gek van te worden. ik wil niet dat hij meedoet, ik wil dat hij mij overneemt!

Ik moet altijd een goede zwangerschapsbh aan, doe ik dat niet dan gaat mijn hele borstkas zeer doen en wordt ademhalen moeilijk en pijnlijk. allen nachts kan hij af want slapen met zon knellend ding is niet wat.
Daarnaast de vermoeidheid en misselijkheid. ondanks de medicatie is er wel wat misselijkheid over, klein beetje. maar ben vooral moe
spastische darmen en een infectie erbij en ik ben klaar met spuien hihihi

morgen naar de bedrijfsarts en maar kijken hoe verder, ik werk normaal 26 uur onregelmatig bij en pittige instelling
op moment is 2 uurtjes ergens heen al teveel, ik was gisteren echt kapot. vooraf gerust en 2 uur geslapen, toen kinderfeestje waarbij ik op de bank kon blijven zitten. na 2 uur zo munt, avonds goede sp.darmaanval gehad en toen om 8 uur bed in tot vanmorgen 8 uur. hoe moet ik zo ooit werken?

hoe doen jullie dat? ik ga iemand vragen om 1x week te helpen in het huis, want ik kan het niet en manlief is neit zo netjes als ik ben.
groetjes

Terug
Bovenaan