De ziekenhuistas...

Ha dames,
het komt nu lekker dichtbij! Zondag is het toch echt Februari! Kijk je toch wel lang naar uit.
Ik ben afgelopen weekend verhuist en alles is nu zo'n beetje uitgepakt. Ik kan nu dus de ziekenhuistas gaan inpakken. Nu weet ik de standaard dingen nog wel een beetje maar nu vroeg ik me af...

Hebben jullie nog tips of leuke dingen om ook in te pakken in DE tas??

Ik weet van mijn vorige bevalling erg blij was met m'n favo drankje, Taksi Tropical, daar had ik kleine pakjes van bij me. En Labello! Van al dat puffen en zuchten kreeg ik enorm droge lippen.

Jullie nog ideeen?

Liefs Remy

Hoi Remy,
Onze joga lerares zei dat we niet iets moeten vergeten om ook
wat voor onze mannen   mee te nemen. Bv, een boekje en wat lekkers.
Het is maar een tip, zelf neem ik ook mijn dicsman mee, lekkere
rustige muziek dan kan ik me beter ontspannen, groetjes Miranda

Uiteraard de leukste kleertjes voor je kindje. En supersize onderbroeken voor het kraamverband.
Ik krijg een KS dus heb voor mijzelf 3 pyjama's, voor het kindje 4 setjes kleren.
Verder mijn eigen toiletartikelen (ja ik ga gelijk mijn makeup weer op doen).
Dan nog een speentje voor de kleine en een Aventflesje. Fototoestel en camera.

Mobiele telefoon, pasje van de verzekering, telnr van de kraamzorg en van de drukker.
Kadootjes voor mijn oudste (hij krijgt elke dag een autootje van Cars van zijn broertje).
En Mentos!

Succes!

hai hai,

ik moest effe lachen toen ik de vraag las en ben zelf gaan nadenken wat ik in de tas heb gedaan.
hihihi de vorige bevalling hadden we echt van alles meegenomen van zakken snoep tot en met de lekkere drankjes.
maar de bevalling is zo snel gegaan pff 1,5 uur hihi dat we nergens aan hadden gedacht niet eens aan de filmcamera   om die aan te zetten dus mijn man heeft de camera pas gepakt toen onze zoon geboren was maar ondertussen nog zo onder indruk van de snelle bevalling heeft  hij onze zoon niet eens gefilmd maar de kastjes van de verloskamer en ondertussen hoor je hem zeggen ooooh wat ben je toch mooi en lief enz...whahaha
dus de filmcamera laten we dit keer thuis en nemen we alleen de fotocamera mee.
we hebben wel een kadootje voor onze zoon mee en kinderwijn voor hem en een klein flesje wijn voor ons voor na de bevalling wanneer we echt weer met ons alle bijelkaar zijn.
en een zak vol chocolaatjes mmmmm heerlijk.
en voor mezelf een heerlijke verwendoos vol met douchegel hetzelfde geurtje bodylotion en parfum dus ik ga heerlijk stinken daarna whahahaha
en dat had ik de vorige keer niet bij me en dat heb ik echt  gemist!!!!

dus als het niet de bevalling van me wensen word (misschien)
dan wel de tijd van me wensen hihihihihi

liefs mamsy

Terug
Bovenaan