de ziin in sex is niet meer zoals voor de zwangerschap

Ben nu 28 weken zwanger, alles gaat goed en voel me voor de rest best wel goed! Maar in de loop van mijn zwangerschap is de lust naar sex een stuk minder geworden, dit tot grote teleursteling van mijn vriend.
Hij heeft er wel begrip voor zegt hij maar hij mist t wel
Natuurlijk voel ik me daar best wel schuldig over , maar ik kan er niks aan doen.
Ik voel me zeker nog aangetrokken tot hemen hou ziels veel van em,
Nou mijn vraag aan andere vrouwen :zijn er meer vrouwen die dit hebben, of tijdens hun zwangerschap hebben gehad??zie je antwoord graag te gemoed

groetjes anouk
 
Hoi Anouk,

Nou, ik kan erover meepraten hoor. Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en de keren dat wij echt gevreeen hebben tijdens de laatste 10 weken zijn op 1 hand te tellen. Wat ik veel doe is mijn man oraal bevredigen, vindt hij ook heerlijk en dan blijft mijn lijf er lekker buiten.
 
Ik idem,ben nu 23 wkn zwanger en sowieso als we seks hebben is t niet tzelfde als voorheen...een enkele keer vind ik t echt fijn,maar meestal niet bijzonder.
Ik wil dat gefrummel niet echt aan mn lijf..en inderdaad tot grote teleurstelling tot mn vriend ook.
Die mij met al die kilo's nog steeds aantrekklijk vind......
 
nou ik kan er ook over mee praten hij heeft gelezen dat je juist meer zin in sex krijgt dus niet he.
ik wil dat gefriemel niet en raak ook niet echt opgewonden maar ja nog eventjes doorzetten
 
hoi anouk,

nou op zich niets om je druk over te maken hoor, er gebeurd immers zoveel in je lijf toch? vindt het niet zo gek hoor dat je geen zin in sex hebt. Maar er zijn toch ook andere manieren om van elkaar te genieten? lekkere massage oid. Ik had dat ook wel hoor, fulltime werken en dan nog zwanger zijn ook, het huishouden e.d. pfff dat is al topsport op zich. En natuurlijk mist je vriend het, maar er komt strakkies een lief klein mensje voor terug en dan komt het allemaal echt weer goed. Ik dacht ook dat ik nooit meer zin in sex zou krijgen. Inmiddels is onze dochter 4 mnd en genieten we eindelijk weer van elkaar zoals we altijd gewend waren!!

sterkte (ook met bevallen straks)

groetjes sandra
 
hoi ik ben nu 27 weken zwanger van mijn derde kindje en ook ik kan je zeggen dat ik hier ook last van heb maar bij mij is het met de eerste twee zwanger schappen nog erger geweest dan met deze zwangerschap ik voelde me eigen echt schuldig en ik ging me eigen in de weg zitten.echt balen dan,ik las ook een ander bericht van iemand die dan haar man oraal bevredigd zelfs daar heb ik geen behoefte aan en geen zin in nou je zult er wel genoeg van hebben nu groetjes
 
Hoi,
Ik ben nu een dikke 16 weken zwanger en ik heb ook nog niet echt zin in sex. Het was meestal 3x in de week, nu heeft hij geluk als het 1x in de week met het handje gebeurt, Maar hij begrijpt het wel en is geduldig....de schat!
Je moet in ieder geval niets tegen je zin in doen, dat werkt helemaal niet!!
Groetjes Jantje
 
Terug
Bovenaan