de zoete smaak van WRAAK

A

Anoniem

Guest
Ik moet t even kwijt hoor.. heerlijk!

Zoals jullie weten ben ik (nu nog een halve hehe) miltair.
Ik ben sergeant en bij mijn vorige eenheid zat nog een vrouwelijke sergeant. Eerst vond ik haar aardig, maar al gauw kwam ik erachter dat ze alleen aardig deed in het legeringsgebouw en overdag negeerde ze me.. op een geveven moment ontstond er een kliekje van popi jopies waar ze erg gewild was..
naja niet zo erg..

Ik ging naar Afghanistan en kwam er achter dat ik zwanger was.. ik moest weer naar huis (ik wilde niet want daar was t gezellie en warm en thuis regende t..)

Maargoed na mijn bevalling hoorde ik viavia dat zij had rondbazuind dat ik EXPRESS zwanger geraakt was zodat ik naar huis mocht (dat zou knap geweest zijn he!) en dat ik altijd ziek, zwak en misselijk was en dus altijd probeerde onder de sport uit te komen (integendeel)
Ik was KWAAD maar besloot de eer aan mij zelf te houden en t naast me neer te leggen... ik ging er toch weg!

Nu werkt ze als rij- instr op t milaire rij instituut.. en vandaag heeft mijn vriend met 3 collega's daar omscholing. Ik krijg vanmiddag een sms van m dat zijn instructrische niemand minder is als mijn grote vriendin! en of hij haar moest zieken....: JA!! hahaha

lekker kinderachtig maar het zijn 3 grote stoere kerels en ze windt die normaal altijd om haar vinger.. zal even tegenvallen dus dat t nu niet werkt.
Ik kreeg een sms dat ze misselijk was geworden door hun rijstijl!
Ik zit hier dus hard in mij vuistje te lachen! ( ze weet niet wie hij is)

Boontje komt om zijn loontje!!! :))

Ooow, van deze humor hou ik! Geweldig zeg! haha! Heel slecht, maar echt super lachen!

x miranda

Ja iemand die een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!!
hahaha maar meid!! Leedvermaak is echt het leukste hoor!!

Liefs Saskia

P.s. hoe gaat het nu met je relatie?

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2009 19:52:45'));

Ja iemand die een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!!
hahaha maar meid!! Leedvermaak is echt het leukste hoor!!

Liefs Saskia

P.s. hoe gaat het nu met je relatie?

Hey Saskia,

Lief dat je het vraagt!
Eigenlijk gaat het weer beter. Ik voel me in ieder geval prettiger weer. Ik snap mezelf soms niet meer, het lijkt wel dat mijn hoofd uit 2 delen bestaat, de ene helft denk het gedeelte waarover ik laatst heb geschreven en het andere gedeelte is het leven wat ik nu heb met een toekomst.. het lijkt of ik zomaar van de ene helft naar de andere helft kan overspringen, en dat gebeurd dan bijv op zo'n moment dat hij erg bot of negatief op iets reageerd, dan heb ik er echt even genoeg van..
Maarja de laatste tijd bevind ik me weer op de "goede" helft en ik probeer me daarop ook te focussen. Wat ik ook probeer, is me zelf continue eraan te herinneren dat ik me goed en vrolijk moet voelen, als ik iets nagatiefs over wat dan ook denk probeer ik het positieve ervan in te zien. Dat helpt me om me lekker te voelen en dat ik dus ook meer tevreden ben in de situatie... ik denk dat als ik mezelf dat aanleer ik me automatisch happy-er zal blijven voelen (hoop ik!!!)
Wel vertel ik het hem meteen als me wat dwars zit, dat lucht ook op.. mijn gevoel zegt nu dus weer dat ik ervoor ga! (mijn eierstokken beginnen zelf te rammelen :-S maar hij gaat op uitzending dus we gaan er nu niet voor.. dat lijtk me ook niet goed nu)

Evelien

Ohhhh, wat gemeen!! Maar ja, boontje komt om zijn loontje, had ze zelf ook maar niet zo gemeen moeten doen.

Fijn dat het wat beter gaat in je relatie. Ben daar erg blij om!!

Terug
Bovenaan