De zomervakantie?!

Hallo lieve mama's!

Tja augustus, mooie maand om uitgerekend te zijn;)
Maar ook (midden) in de zomervakantie.
Wij hebben in mei een bruiloft in Italie. Dus dan gaan we sowieso een paar dagen lekker genieten en "vakantie' vieren.
Maar tijdens de 1e 3 weken van mijn verlof (ik ga 6 weken van te voren met verlof) is de dochter van mijn vriend bij ons.
Ik vind het erg moeilijk om te gaan plannen en te boeken voor 1 of 2 weekjes weg.
Geen idee hoe ik me dan voel, waar ik nog toe in staat ben.. Maar wil toch ook nog wel leuke dingen doen en het liefst nog een kleine vakantie houden met zijn 3tjes... Hoe doen jullie dat???

Veel liefs MamaFem
(11-08-10, 1e)

wij gaan niet op vakantie
waren we zo wie zo niet van plan
lekker rondom huis en Ryan kan de hele dag lekker buiten spelen of zwemmen in de tuin.
ik denk dat ik er dan ook echt de puf niet meer voor hem
van Ryan was ik ook in de zomer bevallen (24-07-2007) en had het best "zwaar"op het iend had het ook aan mijn bekken en dat speelde ook mee natuurlijk. dus hier lekker rond om huis .
misschien ook iets voor jouw en later in het jaar nog ff weg gaan??

groetjes moekje , 08-08-2010

Wij hebben een voorseizoenplek in Zeeland met de caravan en willen daar t/m juni regelmatig heen gaan. Dan hebben we hoop ik alvast genoeg 'vakantiegevoel' gehad, want ik durf eigenlijk niet iets in die laatste weken te boeken. Als het erg heet is zit ik toch het liefste thuis, gezien mijn ervaring met eerdere 'zomerzwangerschappen'.

He ja, ik had de vakantie al helemaal gepland. Zou lekker naar Frankrijk gaan met de tent. Nu toch maar niet. Ben 07 augustus uitgerekend.
Gelukkig hebben we hier een speeltuin waar je lid van kunt worden en daar zal ik de kids wel veel mee naar toe nemen. Zit ook een klein zwembadje bij. Als manlief thuis is, nog een paar x naar de dierentuin (ook abonnement) als ik me lekker voel. Verder gewoon lekker badje opzetten in de tuin en genieten van t zonnetje.
Heel misschien gaan we in de meivakantie nog even ertussenuit en anders een andere vakantie maar weer met de kleine erbij. We zien wel hoe t loopt.

Wij gaan ook niet op vakantie. Ben 12 aug uitgerekend en mn dochter heeft dan net zomervakantie als mn verlof begint dus tijdens mn verlof toch nog een drukke boel en weinig rusten denk ik. Maar blijf gewoon lekker thuis. Onze oudste kleine meid is ook drie weken te vroeg geboren en zou nie op mn gemak zijn alsk op vakantie zou gaan....

Hoi, ben 6 augustus uitgerekend. We gaan in mei o vakantie. Mijn dochter is 2, dus die hoeft nog niet naar school. We twijfelen nog wel wat over de tent, slaap ik met 6,5 maand nog lekker op een matje???
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar vind het wel heel lekker om nog even er tussen uit te gaan.

Groetjes,
Falcon

wij hebben een seizensplek op de camping in rhenen. een half uurtje rijden vanaf ons huis dus daar gaan we voorlopig heen in de weekende in de vakantie zien we wel wat we doen. ik heb geen idee of we daar dan heen gaan omdat ik met mijn dochtertje de laatste 3 weken ziekenhuis in en uit ging. dus dat zien we tegen die tijd wel.

groetjes maris

Terug
Bovenaan