DE ZOMERVAKANTIE.............

Jaja het is bijna weer zover de zomervakantie staat weer voor de deur........HEERLIJK.
Gaan jullie op vakantie en waar naar toe?
Wij vertrekken 26 juli voor 12 dagen naar Turkije, Alanya heb er zoveel zin in.
We hebben een 4* appartement aan zee met airco en balkon dus dat gaat helemaal goed komen.
Wat zijn jullie plannen?

Liefs louise

Wij gaan een weekje naar een roompot-park in Drenthe in augustus, heb er ook zoveel zin in!! Gaan we natuurlijk met Margo de hunnebedden bekijken en verde gaan we lekker op de fiets met Connor in de fietskar op pad met z'n viertjes!

Oh wat heerlijk!!! Dat mis ik hier wel zo vakantiehuisje en lekker een weekje weg te gaan.
Dit jaar slaan wij over, en gaan hopelijk volgend jaar met gezinnetje lekekr op vakantie!

geniet ervan meiden!!!

wij gaan een week met 8volwassen 3 kinderen en 3 honden naar gerlos (oosterijk)

Heb er ontzettend zin in voor het eerst met mijn opa,oma, ouders, zus, zwanger en kinderen..

Wel beetje jammer dat me broer en broertje met aanhang niet mee gaan maarja

onze oudste heeft vandaag vakante
van de pz gekregen
ik heb zelf pas in september vakantie
ben ook nog maar net begonnen na mn verlof
we gaan wel leuke dingen doen

en ze zullen nog wel gaan logeren bij opa en oma

als ik vakantie heb gaan we nog een week weg.

Wij gaan in aug lekker op vakantie met de caravan.
Vind het zelf niet prettig om met een babytje naar het buitenland te gaan, dus blijven we dit jaar lekker in nederland.
We weten nog niet waarheen maar waarschijnlijk wel lekker 3 weekjes en daarna nog 1 weekje thuis.

Liefs Marina

Mijn moeder gaat met ons mee naar oostenrijk. Een dag of zes denk ik. Waarheen precies? Geen idee, is vast wel ergens een pension of hotel dat kamers vrij heeft.

Terug
Bovenaan