De zon schijnt!!!

Na een baaldag die van dutjes aan elkaar hing en de neiging om touwtje te gaan springen om ons kindje maar alsjeblieft eruit te laten komen onderdrukkend, schijnt vandaag het zonnetje weer heerlijk en heb ik besloten daar maar van te gaan genieten en mijn geduld nog even op de proef te stellen....

Pietje (39 weken)

PS: Geen zorgen, touwtje springen gaat echt niet meer....

Kijk een positieve instelling, ik ga es kijken of dat voor mij ook werkt vandaag!

Zo na het weekend, als manlief thuis is, valt het altijd weer ff-ies tegen, ik alleen met mijn kleine stuiterballetje van 2jr en bijna 3 mnd.

whahaha,

Goed idee meiden...
Ik heb gelijk mijn springtouw gepakt en sta nu al heerlijk een uurtje te springen in de zon ,whaha  ik ben blij dat ik uberhaubt nog kan lopen .
Ik heb al 6 ananasharten opgegeten ,en tussen het touwtje springen door,ren ik eerst 6 trappen op om eenmaal thuis gekomen flink te sexen met mijn vriend .
whahaha ik begin vor vandaag aan ronde zes,ik houd jullie op de hoogte .

Nee hoor,gekheid .
Mijn vriend is aan het werk (lees ik verveel me te pletter)
Ik kan de deur niet uit ,omdat ik bijna niet meer kan lopen door de bekkeninstabiliteit(lees ik verveel me te pletter)
Ik kan niet eens naar de supermarkt om een ananas te gaan kopen(lees ik verveel me te pletter)
Ik kan dus ook niet naar de speelgoedwinkel voor een springtouw(lees ik verveel me te pletter)
Ik ben morgen 39 weken en ontdek net de eerste tekenen van striae,onder aan mijn buik ,ik had ook al 2 streepjes op elke heup zitten,en dat zijn er sinds vandaag ook ineens meer (ik heb ze geteld uit verveling)

Ik ga zo maar eens wat achtelijks zoeken om schoon te maken  en even op het balkon zitten denk ik,in het zonnetje

O ja ik ben trouwens niet depri hoorgewoon melige hormonen zeg maar.

Veel liefs Merel en geniet van het weer.

OOK IK VERVEEL ME!!

Ik heb ook ineens striae onder mijn navel zitten. Ik heb het idee dat het komt doordat na het douchen mijn buik blijft plakken aan mijn bovenbenen tijdens het afdrogen. Ik heb echt medelijden met dikke mensen. hoe moeten die hun voeten afdrogen. Ik vind het echt een klus.

Touwtje springen gaat echt niet, maar nog wel naar de supermarkt lopen. Maar dan houdt het ook wel op. Heb net de opdracht van mijn partner gekregen om postzegels te gaan halen op het postkantoor. Ga dat dan zo maar doen. Onderweg even op een bankje gaan zitten hangen in de zon........ (life can be so bored)

Nesteldrang heb ik nog steeds niet. De koelkast moet echt schoon maar ik stel het nog steeds elke dag uit. En ik zit momenteel op 39w5 dagen.
Wanneer komt die nesteldrang????

Gelukkig schijnt de zon, maar ik heb zo'n zin om met de baby in de wandelwagen naar buiten te gaan, en hem te knuffelen....

zucht......... zo nog maar even tv kijken.

Hihi, wat grappig om te lezen dat jullie soortgelijk gevoel hebben.... Tcoh fijn zo'n forum!

Ben vanmorgen naar supermarkt gewaggeld voor paar kleine boodschapjes voor eten. Bed verschoond en gerommeld in huis. Nu zou ik wel even met autootje naar centrum willen (het is markt) maar word weer eens overvallen door SLAAP....
Dus daar gaan we dan, eerst nu maar dutje gaan doen en dan maar kijken of ik nog naar buiten wil. Ik zie er zo tegenop om schoenen aan te doen want mijn enkels zijn zo dik. Loop hele dag op slippers thuis. En ik maar denken dat mij dat niet zou overkomen, dikke enkels. Haha, wel dus.

Ohja, heb striae op heupen en achterkant bovenbenen, maar had ze daar ook al van pubertijd. (Of puberteit??) Maar buik is nog prachtig.... Ach, je moet er wat voor over hebben, zullen we maar zeggen!

Succes allemaal!!!
Pietje

Hallo,

O wat herkenbaar allemaal. Ook ik ben in de fase beland dat ik me overdag ga vervelen. Ik ben er echt helemaal klaar mee maar soms toch ook weer niet. Dan ben ik weer zo trots op me buik en kan ik  me niet voorstellen dat hij straks weg is.  
Ik zit nu heerlijk in de tuin van het mooie weer te genieten met de laptop  op schoot. De was hangt aan de lijn (toch iets wat last van nesteldrang ) en manlief zijn blousen zijn weer netjes gestreken. Ik heb nu wel elke dag zo iets van het huis moet maar een beetje opgeruimd blijven en de wasmand wil ik zo veel mogelijk leeg hebben want stel je voor dat...........    

Ik krijg van me schoonzus ook allemaal tips en tucs om het allemaal wat op te wekken. van traplopen tot pilletjes die je baarmoedermond schijnen te verslappen. Ik doe het (nog) niet. Hopelijk komt het nu snel zonder allerlei trucjes.

Groet,
Tamara
39wk

Hihi, jullie worden zeker voor het eerst mama allemaal...wil je je niet vervelen? Neem een tweede, gegarandeerd drukte....

Yvonne, vandaag uitgerekend.....maar vandaag is al bijna voorbij...morgen dan misschien????

quote: yvonne1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 23:05:47'));

Hihi, jullie worden zeker voor het eerst mama allemaal...wil je je niet vervelen? Neem een tweede, gegarandeerd drukte....

Yvonne, vandaag uitgerekend.....maar vandaag is al bijna voorbij...morgen dan misschien????

Haha wat mij betreft heb je gelijk,dit is mijn eerste ,en kan me voorstellen dat je je wat minder sbel verveeld als je al kinderen hebt,vooral als die ook nog klein zijn

Veel liefs Merel

Terug
Bovenaan