De zoveelste "wat is dit" vraag hihi

Hi dames,

Zit nu in mijn 12de ronde en heb werkelijk alle "symptomen" gehad de laatste maanden. Helaas was dit steeds vals alarm...

Zit nu 9/10 dpo en heb sinds maandag witte ruikende afscheiding en soms een branderig gevoel beneden. Geen jeuk of vaginale roodheid. Afscheiding lijkt licht te ruiken maar stinkt wel na een werkdag... Geen pijn bij het plassen oid...

Vanochtend gal gespuugd, was niet misselijk, het kwam opeens omhoog..

Innesteling of schimmel?
 
Hoi boef,
Dit klinkt erg als een schimmelinfectie, zelf ervaring mee. Als het aanhoud moet even de dokter bellen
x Denise
 
Ik weet niet waar ik het maar moet vragen ik hoop dat ik er antwoord op krijg!!
6.7.8.9.10.11.12 augustus 2017 deze jaar dus waren mijn vruchtbare dagen. En 10 en 12 augustus heb ik onveilig seks gehad en natuurlijk was 11 augustus ook me eisprong dus heb 2x seks gehad met mijn eigen vriend maar ik weet nu niet hoe of wat het is moeilijk ik heb 18 augustus 1x seks gehad met andere wel heel dom van mezelf ik weet het maar na 18 augustus heb ik ook weer seks gehad met met me eigen vriend dus ik weet nu niet van wie ik zwanger ben het is vervelend ik heb wel vermoede dat ik van me vriend zwanger ben teminste dan hoop ik haha ik hoop echt dat iemand hier antwoord op heb
 
Ik ben blij dat je er zelf nog om kan lachen! 
Grote kans dat het van je vriend is, maar soms is een eisprong opeens wat later dan verwacht, en was je dus later vruchtbaar dan jouw berekening. Dat had ik dus! Ik heb een cyclus wat je met de dag kan uitrekenen. Dacht dus precies te weten hoelang ik zwanger was, nou mooi een week terug gezet, heb dus later mijn eisprong gehad dan mijn mooie berekening.
Succes met het uitvinden!
 
Terug
Bovenaan